دستگاه‌های ذیربط حادثه کشته‌ شدن ۵ سرباز در کرمان را بررسی کنند

دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دستگاه‌های ذیربط خواستند تا حادثه کشته شدن پنج سرباز در استان کرمان را بررسی و گزارش نهایی آن را ارائه دهند. به گزارش نذیر کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (دوشنبه دوم بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، اظهار کرد: شهادت پنج سرباز در […]

دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دستگاه‌های ذیربط خواستند تا حادثه کشته شدن پنج سرباز در استان کرمان را بررسی و گزارش نهایی آن را ارائه دهند.

به گزارش نذیر کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (دوشنبه دوم بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، اظهار کرد: شهادت پنج سرباز در استان کرمان را که عصر روز گذشته اتفاق افتاد، تسلیت می‌گویم.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از فرماندار کرمان و دستگاه‌های مرتبط انتظار می‌رود این موضوع را پیگیری کرده و گزارش نهایی را به مردم کرمان ارائه کنند. امیدوارم دیگر شاهد تکرار چنین حوادث تلخی نباشیم.

در ادامه جلسه، شهباز حسن‌پور، نماینده مردم سیرجان در مجلس در تذکری شفاهی، گفت: تقاضا دارم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حادثه‌ای را که عصر روز گذشته در کرمان رخ داد و منجر به کشته شدن پنج سرباز شد، پیگیری کند.

به گزارش نذیر کرمان، سرتیپ امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش روز گذشته در این مورد، گفت: ساعت ۱۶:۳۵ عصر یکشنبه یکی از سربازان ما که در یکی از موقعیت‌های نظامی ارتش مشغول پاسداری از یگان بوده وارد آسایشگاه سربازان می‌شود و با انگیزه‌ای که هنوز نامعلوم است اقوام به تیراندازی به سمت همرزمان خود می‌کند. متأسفانه در اثر این تیراندازی تعداد پنج نفر از همرزمان این سرباز جان خود را از دست می‌دهند.

کد خبر ۶۰۰۱۱۶۹


زهرا علیدادی




دستگاه‌های ذیربط حادثه کشته‌ شدن ۵ سرباز در کرمان را بررسی کنند

منبع: مــهر
? دستگاه‌های ذیربط حادثه کشته‌ شدن ۵ سرباز در کرمان را بررسی کنند