دستگاه‌های اجرایی املاک مازاد خود را برای مولدسازی معرفی کنند

کرمان – استاندار کرمان در خصوص معرفی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی جهت انجام مولدسازی، گفت: یکی از راهکارهای تامین ساختمان اداری دو شهرستان جدید التأسیس، استفاده از ظرفیت مولدسازی است. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، هفتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال ۱۴۰۲، بعدازظهر شنبه ۲۹ مهر […]

کرمان – استاندار کرمان در خصوص معرفی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی جهت انجام مولدسازی، گفت: یکی از راهکارهای تامین ساختمان اداری دو شهرستان جدید التأسیس، استفاده از ظرفیت مولدسازی است.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، هفتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال ۱۴۰۲، بعدازظهر شنبه ۲۹ مهر با حضور استاندار کرمان، سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، معاونان عمرانی، توسعه مدیریت و اقتصادی استاندار کرمان و سایر اعضا در محل سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این جلسه با اشاره به اینکه دستگاه‌ها در پروژه‌های خود باید از ظرفیت تبصره ۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در خصوص الگوی مشارکت عمومی – خصوصی استفاده کنند، افزود: در خصوص مولدسازی ملک‌های شناسایی شده، ارزش‌گذاری می‌شوند و درآمد حاصل از آن برای پروژه‌های تعریف شده، استفاده می‌شود.

وی بیان داشت: در خصوص نهضت ملی مسکن در جیرفت باید کمک کرد تا علاوه بر حفظ حریم میراث فرهنگی، مشکل مردم جهت تأمین زمین برطرف شود، همچنین طی سفر وزیر میراث فرهنگی به جنوب استان، قرار بر اصلاح برخی از حریم‌ها شد.

استاندار کرمان همکاری دستگاه‌های اجرایی جهت انجام پروژه مولدسازی را لازم دانست و تصریح کرد: در صورت عدم همکاری دستگاه‌های اجرایی، ما املاک مازاد را پیگیری و تعیین تکلیف خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی دو شهرستان جدیدالتاسیس استان، فاقد ساختمان هستند و یکی از راهکارهای تأمین ساختمان اداری، استفاده از ظرفیت مولدسازی است.

فداکار با اشاره به اینکه برخی دستگاه‌ها ظرفیت‌های مازاد دارند که اجاره می‌دهند و این املاک نیز باید جهت امر مولدسازی معرفی شوند، بیان داشت: با توجه به اهمیت موضوع دانش‌بنیان‌ها، در این حوزه دستگاه‌ها نیز عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

به گفته محمدرضا وحیدی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان در هفتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال ۱۴۰۲، پروژه‌های محرومیت‌زدایی و همچنین توازن ملی مصوب شد که حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به استان اختصاص پیدا کرد.

کد خبر ۵۹۱۸۲۸۴




دستگاه‌های اجرایی املاک مازاد خود را برای مولدسازی معرفی کنند

منبع: مــهر
? دستگاه‌های اجرایی املاک مازاد خود را برای مولدسازی معرفی کنند