دستور بازداشت نگهبانان باغات فاقد تائیدیه انتظامی در زرند صادر شد

فت فتو/کرمان در پی گزارش های مکرر مردمی پیرامون عدم توجه صاحبان باغات در به کارگیری نگهبانان فاقد تائیدیه از منطقه انتظامی شهرستان زرند دادستان شهرستان دستور بازداشت این نگهبانان را صادر کرد. حجت الاسلام”اسماعیل بلوچ زاده” امروز هفتم شهریورماه در این باره اظهار کرد: حرکت خودسرانه برخی باغداران در به کارگیری افراد فاقد کارت […]

فت فتو/کرمان در پی گزارش های مکرر مردمی پیرامون عدم توجه صاحبان باغات در به کارگیری نگهبانان فاقد تائیدیه از منطقه انتظامی شهرستان زرند دادستان شهرستان دستور بازداشت این نگهبانان را صادر کرد.

حجت الاسلام”اسماعیل بلوچ زاده” امروز هفتم شهریورماه در این باره اظهار کرد: حرکت خودسرانه برخی باغداران در به کارگیری افراد فاقد کارت شناسایی انتظامی، مشکلاتی در روند نگهبانی از  محصول پسته کشاورزان را به وجود آورده  و از آنجائیکه برخی از این افراد دارای سوابق مجرمانه هستند وجاهت لازم برای نگهبانی را نداشتند از همین رو، بر اساس گزارش های مردمی پیرامون وجود برخی مشکلات و سرقت از باغات پسته، دستور برخورد سریع و قاطع با مرتکبین و مسببین  صادر شد تا نارضایتی و نگرانی کشاورزان زحمتکشی که در این شرایط سخت، به دلیل آفات و خشکسالی های متعدد، هزینه های سنگینی در به ثمر رساندن محصولات خود متحمل شدند را  برطرف نمائیم.

وی با انتقاد از برخی باغداران تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد برخی با  اعمال خودسرانه و خودخواهانه، مسیر صحیح نگهبانی از باغات پسته را مختل نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند بیان کرد: با توجه به تمام موارد ذکر شده لذا در ابتدا تمام نگهبانان فاقد کارت شناسایی بازداشت و سپس آن دسته از باغدارانی که خودسرانه اقدام به به کارگیری نگهبانان فاقد تائیدیه از مرجع انتظامی نموده اند نیز مورد پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام




دستور بازداشت نگهبانان باغات فاقد تائیدیه انتظامی در زرند صادر شد

منبع:ایـسنا
? دستور بازداشت نگهبانان باغات فاقد تائیدیه انتظامی در زرند صادر شد