دستور استاندار کرمان برای رفع کمبود دینار و مشکل تردد زائران اربعین

استاندار کرمان با اشاره به مشکل کمبود دینار و تردد زائران اربعین با اتوبوس، گفت: مسئولان پیگیر حل مشکلات زائران اربعین استان کرمان باشند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی استان کرمان با بیان اینکه نرخ اولیه اعلام شده برای بلیط اتوبوس‌ها […]

استاندار کرمان با اشاره به مشکل کمبود دینار و تردد زائران اربعین با اتوبوس، گفت: مسئولان پیگیر حل مشکلات زائران اربعین استان کرمان باشند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی استان کرمان با بیان اینکه نرخ اولیه اعلام شده برای بلیط اتوبوس‌ها منطقی بود، اظهار داشت: بعد از آن بی‌دلیل نرخ آن را به شدت کاهش دادند.

وی با اشاره به اینکه از دیشب دوباره نرخ بلیط اتوبوس تغییر کرده است، گفت: با توجه به اینکه قیمت بلیط اتوبوس‌ها تغییر کرده، مردم اشکالات و تخلفات را از طریق سامانه ۱۴۱ اطلاع رسانی کرده و رسانه‌ها نیز این مشکلات را به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار منتقل کنند.

استاندار کرمان با بیان اینکه مسئولان مربوطه توجه داشته باشند که خدمات اتوبوس‌ها کاهش پیدا نکند و از سوی دیگر از تخلفات احتمالی رانندگان جلوگیری شود، افزود: تغذیه زوار اربعین نیز در اردوگاه‌ها باید آغاز شود.

استاندار کرمان: برای جابه‌جایی زائران اربعین کمبود اتوبوس داریم
استاندار کرمان: راه‌آهن کشور برای حمل و نقل ریلی زائران اربعین به کمک استان بیاید
جدید‌ترین اخبار کرونا در ایران| زنگ خطر کرونای طولانی‌مدت در بیماران/ توصیه‌ای جدی به زائران اربعین + نقشه

وی با تاکید بر اینکه شرکت اتوبوسرانی فکر جدی برای برگشت مسافران انجام دهد، بیان کرد: اگر یک اتوبوس با مشکل مواجه شد حتماً، اتوبوسی را جایگزین آن بگذارد و در غیر این صورت با آنها برخورد جدی شود.

فداکار با اشاره به اینکه یک جایگاه سوخت در موکب ماهان راه‌اندازی شده است، گفت: ارز دینار در صرافی‌های استان کرمان زیاد وجود ندارد و این امر منطقی است و باید به این مسئله توجه داشت که این ارز در اقتصاد کاربرد زیادی ندارد.

انتهای پیام/۵۱۱/




دستور استاندار کرمان برای رفع کمبود دینار و مشکل تردد زائران اربعین

منبع: تسنــیم
? دستور استاندار کرمان برای رفع کمبود دینار و مشکل تردد زائران اربعین