دستبند پلیس آگاهی بر دستان سارقان طلا و جواهرات

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری ۳ سارق اماکن خصوصی با تلاش ماموران پلیس آگاهی این استان خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان»؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردارعبدالرضا ناظری در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع ۱۳ فقره سرقت طلا و جواهرات و اشیاء قیمتی از منازل شهروندان شهر […]

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری ۳ سارق اماکن خصوصی با تلاش ماموران پلیس آگاهی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان»؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردارعبدالرضا ناظری در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع ۱۳ فقره سرقت طلا و جواهرات و اشیاء قیمتی از منازل شهروندان شهر کرمان ،بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی و اقدامات پلیسی انجام شده سارقان در مخفیگاه‌شان شناسایی و توسط تیم‌های عملیاتی پلیس آگاهی در یک عملیات غافلگیرانه به همراه یک دستگاه خودرو ۴۰۵ دستگیر شدند.

سردارناظری در پایان خاطر نشان کرد: در تحقيقات اوليه مشخص شد اعضای دستگير شده  این باند، اهل یکی از استان‌های غربی کشور و داراي سوابق کيفري مي‌باشند و در بازجویی‌های تخصصی به سرقت منازل شهروندان کرمانی اعتراف و نهایتا از مخفیگاه متهمان مقدار تقریبی ۸۰ میلیارد ريال طلا و جواهرات کشف شد.

انتهای خبر/ تاج الدینی




دستبند پلیس آگاهی بر دستان سارقان طلا و جواهرات

منبع:آرمـان
? دستبند پلیس آگاهی بر دستان سارقان طلا و جواهرات