در مکتب شهید سلیمانی خدمت به مردم جایگاه ویژه‌ای دارد

نذیر کرمان/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه در مکتب حاج قاسم خدمت به مردم جایگاه ویژه‌ای دارد، گفت: خدمت به مردم در نگاه اهل بیت عصمت و طهارت مشهود است. دکتر محمدمهدی زاهدی ۲۵ شهریورماه در سومین یادواره شهدای اسخروئیه و چناروئیه کرمان مرام شهدا را خدمت مخلصانه به مردم […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه در مکتب حاج قاسم خدمت به مردم جایگاه ویژه‌ای دارد، گفت: خدمت به مردم در نگاه اهل بیت عصمت و طهارت مشهود است.

دکتر محمدمهدی زاهدی ۲۵ شهریورماه در سومین یادواره شهدای اسخروئیه و چناروئیه کرمان مرام شهدا را خدمت مخلصانه به مردم عنوان کرد و افزود: خدمت به مردم در نگاه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام مشهود است تا آنجاکه امام حسین (علیه السلام) می فرمایند: “إنَّ حَوائِجَ النّاسِ اِلَیکُم مِن نِعَمِ اللّه” همانا نیاز مردم به شما از نعمت‌های خدا بر شماست.

وی در ادامه با اشاره به چالش‌های اقتصادی کشور گفت: امیدواریم تیم اقتصادی دولت و مجلس با اتخاذ تدابیر عالمانه و بر اساس درک صحیح از واقعیت‌های جامعه و کشور برای ارتقاء رفاه اجتماعی و بهبود معیشت مردم تصمیمات راهبردی و اقدامات مؤثری اتخاذ و اجرا نمایند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس بیان کرد: علاوه بر اثرات تحریمی، ریشه بسیاری از مشکلات در ریل‌گذاری اشتباه سیاست‌های اقتصادی، پولی و مالی است که اثر مستقیم بر تولید و تورم دارند.

انتهای پیام 




در مکتب شهید سلیمانی خدمت به مردم جایگاه ویژه‌ای دارد

منبع: ایـسنا
? در مکتب شهید سلیمانی خدمت به مردم جایگاه ویژه‌ای دارد