در فتنه سال ۸۸ پیروز واقعی بسیج بود

رضازاده با بیان اینکه در فتنه سال ۸۸ پیروز واقعی بسیج بود، گفت: افرار بسیار زیادی در جامعه بودند که نتوانستند در فتنه ۸۸ خودشان را به عنوان انسانی که تشخیص خوبی دادند که این فتنه توسط دشمن در کشور به وجود آمده خودشان را معرفی کنند لذا ما آن ها را رفوزه می دانیم. […]

رضازاده با بیان اینکه در فتنه سال ۸۸ پیروز واقعی بسیج بود، گفت: افرار بسیار زیادی در جامعه بودند که نتوانستند در فتنه ۸۸ خودشان را به عنوان انسانی که تشخیص خوبی دادند که این فتنه توسط دشمن در کشور به وجود آمده خودشان را معرفی کنند لذا ما آن ها را رفوزه می دانیم.

حجت الاسلام حبیب رضازاده در گفتگو با فت فتو با بیان اینکه فتنه ۸۸ درس بزرگی برای همه ی ما بوده، اظهار کرد: باید این فتنه را خوب تبیین کرد و شگرد دشمن را به مردم گفت تا مردم با شگرد های زخم دار خطرناک دشمن آشنا بشوند.

 
خطیب جمعه ریگان عنوان کرد: ابتدای فتنه یک دروغ بزرگ به نام تقلب در سطح جامعه متاسفانه بعضی ها به سفارش غرب و رسانه های غربی در ایران انجام دادن و فتنه شروع شد.
 
وی افزود: بعضی از افراد در داخل جامعه حرف رسانه های غربی را گوش دادند و آب به آسیاب دشمن ریختند و لیدر دروغ بزرگ یعنی تقلب در انتخابات بودند.
 
خطیب جمعه ریگان ادامه داد: متاسفانه احزابی هم در کنار این ها برای شعله ور شدن احساسات مردم، جوانان و دانشجویان مثمرثمر بوده به عنوان مثال حزب کارگزاران در کنار حزب اصلاحات و امثال این ها که نوچه های تهدید وحدت شدند کنار خودشون داشتند.
 
وی با بیان اینکه در فتنه سال ۸۸ پیروز واقعی بسیج بود، تصریح کرد: افرار بسیار زیادی در جامعه بودند که نتوانستند در فتنه ۸۸ خودشان را به عنوان انسانی که تشخیص خوبی دادند که این فتنه توسط دشمن در کشور به وجود آمده خودشان را معرفی کنند لذا ما آن ها را رفوزه می دانیم به چند علت، علت اول همراهی با دشمن، علت دوم آتش بیار معرکه با حرف دشمن، علت سوم بعضی ها آتش بیار معرکه نبودند اما سکوت کردند، سکوت بعضی ها هم نشانه رفوزه شدن این افراد در فتنه ۸۸ بود.
 
رضازاده با بیان اینکه یکی از خیانت های مهم احزاب که انجام دادند برای کشور این بود که مردم را دلسرد از انتخابات بعدی کشور کردند، خاطر نشان کرد: مهم ترین کاری که مقام معظم رهبری در فتنه ۸۸ انجام داد این است که مردم را به سمت و سویی سوق داد که مردم دارای بینش و بصیرت سیاسی بشوند، خود مردم تشخیص بدهند که جریانات سیاسی در فتنه ۸۸ باید چطور عمل می کردند.
 
انتهای پیام/




در فتنه سال ۸۸ پیروز واقعی بسیج بود

منبع:آرمـان
? در فتنه سال ۸۸ پیروز واقعی بسیج بود