در صورت تامین پهپاد، تا کویر سمنان و ایرانشهر را پوشش می‌دهیم

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی در مبارزه با مواد مخدر جانفشانی می کنند و درخواست تقویت اعتبارات داریم که بتوانیم پهپادهای عملیاتی و عمود پرواز که در کویر نیاز است، تامین کنیم و در این صورت از پهنه کویر استان کرمان تا سمنان و ایرانشهر را پوشش خواهیم […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی در مبارزه با مواد مخدر جانفشانی می کنند و درخواست تقویت اعتبارات داریم که بتوانیم پهپادهای عملیاتی و عمود پرواز که در کویر نیاز است، تامین کنیم و در این صورت از پهنه کویر استان کرمان تا سمنان و ایرانشهر را پوشش خواهیم داد.

سردارعبدالرضا ناظری صبح امروز هفتم خردادماه در نشست کمیته حقوقی و قضائی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با حضور معاون دادستان کل کشور با اشاره به همکاری نیروی انتظامی در تعیین تکلیف و کارشناسی قیمت خودروهای توقیفی با شورای مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد:  آمادگی همکاری در کارشناسی را داریم و بنا داریم بعد از تعیین تکلیف خودروهای فعلی، به صورت فصلی ورود کنیم و اجازه ندهیم خودروها دپو شود.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد فرماندهی انتظامی استان کرمان در مبارزه با مواد مخدر افزود: در چهار سال اخیر بیش از ۵۰۰ تن مواد مخدر در استان کرمان کشف شده و ۱۹ نفر از همرزمان ما در این راه به شهادت رسیده اند.

ناظری بیان کرد: امسال در برخوردها ۳۴۰ دستگاه خودرو کشف شده و بیش از ۱۳ تن کشفیات دو ماهه است و در چهار سال اخیر رتبه اول یا دوم کشور را در کشفیات مواد داشتیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به افزایش ۱۴ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر گفت: ۵۳۹ قاچاقچی عمده را دستگیر کرده ایم و در استان انواع کارهای مقابله ای را انجام می دهیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۵ درصد کویر کشور در استان کرمان قرار دارد، افزود: ایست و بازرسی مرصاد(دو راهی راین) جنبه امنیتی برای ما دارد و باید تقویت شود؛ کویر برای مقابله با قاچاق مواد مخدر نیازمند تجهیزات است.

ناظری تصریح کرد: نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی در مبارزه با مواد مخدر جانفشانی می کنند و درخواست تقویت اعتبارات داریم که بتوانیم پهپادهای عملیاتی و عمود پرواز که در کویر نیاز است، تامین کنیم و در این صورت از پهنه کویر استان کرمان تا سمنان و ایرانشهر را پوشش خواهیم داد.

انتهای پیام




در صورت تامین پهپاد، تا کویر سمنان و ایرانشهر را پوشش می‌دهیم

منبع: ایـسنا
? در صورت تامین پهپاد، تا کویر سمنان و ایرانشهر را پوشش می‌دهیم