در روزقدس مردم جهان باحضورگسترده همبستگی خودرا درحمایت از مردم فلسطین به نمایش می گذارند

رضا توکلی گفت: در این روز مردم جهان با حضور گسترده همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین و آزاد سازی قدس شریف به معرض نمایش می گذارند. به گزارش” فت فتو“؛رضا توکلی در گفت و گو با خبرنگار ما  با استناد به منویات مقام معظم رهبری گفت: فلسطین زنده است و به […]

رضا توکلی گفت: در این روز مردم جهان با حضور گسترده همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین و آزاد سازی قدس شریف به معرض نمایش می گذارند.

به گزارش” فت فتو“؛رضا توکلی در گفت و گو با خبرنگار ما  با استناد به منویات مقام معظم رهبری گفت: فلسطین زنده است و به توفیق الهی پیروز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: حضرت امام (ره) در روز شانزدهم مرداد ماه سال ۵۸ بر نامگذاری اخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهانی قدس تاکید کرد.

رضا توکلی ادامه داد: یادگار حضرت امام امروز جهانی شده و پس از سال ها همچنان از شور و هیجان خاصی برخوردار است و ماندگار تاریخ شده است.

وی بیان کرد: در پی بمباران جنوب لبنان توسط نیروهای غاصب اسرائیل حضرت امام پیامی را صادر و بر روز جهانی قدس تاکید کرد.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان کوهبنان گفت: در این روز مردم جهان با حضور گسترده همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین و آزاد سازی قدس شریف به معرض نمایش می گذارند.

وی ابراز کرد: به نظر می رسد امسال با جنایت های صهیونیست ها به سرزمین فلسطین و از طرفی سکوت جامعه جهانی و خیانت برخی سران دولت های عربی با چراغ سبز نشان دادن و دوستی با اسرائیل مظلومیت مردم فلسطین دو چندان شده و وظیفه مسلمانان و آزادی خواهان افزون تر شده است .

توکلی تاکید کرد: دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان کوهبنان ضمن حمایت از ملت فلسطین و محکومیت سران خائن کشورهای عربی از مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان کوهبنان جهت حضور گسترده در مراسم روز جهانی قدس دعوت می نماید.
انتهای پیام /نامجو کوهبنانی




در روزقدس مردم جهان باحضورگسترده همبستگی خودرا درحمایت از مردم فلسطین به نمایش می گذارند

منبع:آرمـان
? در روزقدس مردم جهان باحضورگسترده همبستگی خودرا درحمایت از مردم فلسطین به نمایش می گذارند