در دهه فجر امسال ۱۷ پروژه به بهره‌برداری رسید

هم‌زمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مسئولان آیین افتتاحیه و بهره‌برداری از پروژه‌های انجام شده حوزه برق شهرستان برگزار شد. به گزارش سرویس اجتماعی《نذیر کرمان》هم‌زمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مسئولان آیین افتتاحیه و بهره‌برداری از پروژه‌های انجام شده حوزه برق شهرستان برگزار […]

هم‌زمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مسئولان آیین افتتاحیه و بهره‌برداری از پروژه‌های انجام شده حوزه برق شهرستان برگزار شد.

به گزارش سرویس اجتماعی《نذیر کرمان》هم‌زمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مسئولان آیین افتتاحیه و بهره‌برداری از پروژه‌های انجام شده حوزه برق شهرستان برگزار شد.

اردشیر رئیسی در آیین افتتاحیه این پروژه‌ها عنوان کرد: در دهه فجر امسال تعداد ۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان، ۱۲ میلیارد از محل اعتبارات وزارت نیرو و ۱۳ میلیارد از محل اعتبارات عوارض برق که در مجموع ۶۰ میلیارد ریال می‌شود، هم‌زمان در شهرستان فاریاب مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 
رئیسی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل احداث ۱۷۰۴ متر شبکه فشار ضعیف هوایی، هشت پست هوایی، تبدیل ۲۱ کیلومتر شبکه فشار ضعیف سیم مسی به کابل خودنگهدار و نصب تعداد ۷۳۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر هستند.

انتهای خبر/ م




در دهه فجر امسال ۱۷ پروژه به بهره‌برداری رسید

منبع:آرمـان
? در دهه فجر امسال ۱۷ پروژه به بهره‌برداری رسید