در جنوب کرمان کمبود کالای اساسی نداریم

فت فتو/کرمان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان  از تامین و توزیع اقلام در جنوب کرمان خبر داد. مسلم مروجی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره تامین و توزیع اقلام مورد نیاز در آستانه اجرای طرح نظام پرداخت یارانه ها گفت: در قالب گشت مشترک اعضای ستاد تنظیم بازار […]

فت فتو/کرمان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان  از تامین و توزیع اقلام در جنوب کرمان خبر داد.

مسلم مروجی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره تامین و توزیع اقلام مورد نیاز در آستانه اجرای طرح نظام پرداخت یارانه ها گفت: در قالب گشت مشترک اعضای ستاد تنظیم بازار از تعدادی از فروشگاه های زنجیره ای و بازار شهرستان جیرفت بازدید کردند.

وی افزود: به مردم اطمینان کامل می‌دهیم که هیچ کمبودی در بحث کالاهای اساسی نداریم و ذخایر به اندازه کافی موجود است.

مروجی اظهار کرد: قرارگاه بازرسی و نظارت بر بازار در جنوب کرمان از هفته گذشته تشکیل و به همت اعضا، برنامه ریزی دقیقی جهت تامین و توزیع اقلام اساسی مورد نیاز خانوار انجام شده است.

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان گفت: این سازمان از ابتدای طرح اصلاح نظام یارانه ای در هفته گذشته با تشکیل روزانه ۲۰ تیم، نسبت به بازرسی از اصناف اقدام و اشرافیت کاملی نسبت به انبارها، کالاها و ذخایر اساسی در جنوب استان دارد.

وی با اشاره به ادامه روند سختگیرانه بازرسی ها، گفت: در شرایط کنونی کشور، حکم احتکارکنندگان و قاچاقچیان کالاهای اساسی مردم مانند کسانی است که در نظام اقتصادی کشور اخلال ایجاد می‌کنند و به شدت با آنها برخورد خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تصریح کرد: به مردم اطمینان کامل می‌دهیم که هیچ کمبودی در بحث کالاهای اساسی نداریم و ذخایر به اندازه کافی موجود است.

وی خاطرنشان کرد: طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها تنها مربوط به کالاهای اعلامی شامل تخم مرغ، مرغ، روغن نباتی و لبنیات است و هیچ‌کس حق ندارد غیر از کالاهای اساسی اعلام شده، قیمت کالاهای دیگر را بخصوص در حوزه حمل و نقل افزایش دهد.

انتهای پیام




در جنوب کرمان کمبود کالای اساسی نداریم

منبع: ایـسنا
? در جنوب کرمان کمبود کالای اساسی نداریم