در جمهوری اسلامی، چیزی به نام چپ و راست، اصلاح‌طلب و اصولگرا نداریم

جلالی گفت: رهبریِ نظام اسلامی، ولایی است و در نظام ولایت‌فقیه هر کجا گوش به فرمان بودیم، موفق عمل کرده ایم. آیین معارفه‌ مجید توکلی الله‌آبادی به سمت سرپرست فرمانداری کوهبنان عصر جمعه ۲۴ تیر ماه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان برگزار شد. رحمان جلالی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار […]

جلالی گفت: رهبریِ نظام اسلامی، ولایی است و در نظام ولایت‌فقیه هر کجا گوش به فرمان بودیم، موفق عمل کرده ایم.

آیین معارفه‌ مجید توکلی الله‌آبادی به سمت سرپرست فرمانداری کوهبنان عصر جمعه ۲۴ تیر ماه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان برگزار شد.

رحمان جلالی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در این آیین به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و کلید‌واژه‌های مورد تاکید ایشان اشاره کرد و گفت: راهبردی که دشمن در پیش گرفته، القای ناامیدی به جامعه است.

او می‌گوید: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، تنها راه برون رفت از این اتفاق، دمیدن امید به جامعه است؛ بنابراین ایشان در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم را صادر می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: در کنار این امیدآفرینی، رهبری ماموریت جهاد تبیین را به همه دادند؛ چون تمام تلاش دشمن بر القای ناکارآمدی نظام اسلامی گذاشته شده است.

جلالی به عید ولایت و غدیرخم نیز پرداخت و گفت: پیام غدیر این است که نظام سیاسی اسلام و رهبری آن، نظام خاصی است و باید این را برای نسل جدید تبیین کنیم.

او می‌گوید: هر کجا بر طبق نظام سیاسی اسلام پیش رفتیم، موفق بودیم.

به گفته جلالی رهبریِ نظام اسلامی، ولایی است و مشروعیت خود را از ناحیه مقدسه الله و مقبولیت و اقتدار خود را از مردم می‌گیرد.

او گفت: در نظام ولایت‌فقیه هر کجا گوش به فرمان بودیم، موفق عمل کرده ایم و در جهاد تبیین باید دقت داشت که دکترین ولایت‌فقیه را به خوبی تشریح کرد.

در این مراسم از زحمات حسین سالاری فرماندار سابق کوهبنان قدردانی و مجید توکلی الله‌آبادی به سمت سرپرست فرمانداری کوهبنان منصوب شد. 

فت فتو کرمان کرمان




در جمهوری اسلامی، چیزی به نام چپ و راست، اصلاح‌طلب و اصولگرا نداریم

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? در جمهوری اسلامی، چیزی به نام چپ و راست، اصلاح‌طلب و اصولگرا نداریم