در اسرع وقت جبران خسارت‌های سیل را دنبال می‌کنیم

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با بیان این مطلب که سیل با وجود چالش‌هایی که به وجود آورد، اما ضعف‌های ما را هم مشخص کرد، گفت: وظیفه الان ما این است که در اسرع وقت جبران خسارت‌ها در حوزه مسکن، زیرساخت‌ها، فضای سبز، مزارع و باغ‌ها، قنوات و غیره را دنبال کنیم.  محمدمهدی فداکار ظهر امروز […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با بیان این مطلب که سیل با وجود چالش‌هایی که به وجود آورد، اما ضعف‌های ما را هم مشخص کرد، گفت: وظیفه الان ما این است که در اسرع وقت جبران خسارت‌ها در حوزه مسکن، زیرساخت‌ها، فضای سبز، مزارع و باغ‌ها، قنوات و غیره را دنبال کنیم. 

محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۱۵ مرداد در شورای اداری استان با محوریت سفر استانی رییس جمهور گفت: تیمی از نهاد ریاست جمهوری طی روزهای گذشته نقاط مختلف استان را بررسی کرده‌اند، اطلاعات کامل از ظرفیت‌ها، پروژه‌ها و مسائل استان در اختیار آنها گذاشته شده است و امیدواریم با توجه به وسعت استان و مسائل متعدد این سفر دو روزه باشد. 

 طبق گفته او، افزایش اختیارات استان در شورای معادن و همچنین پرداخت قانونی حقوق معادن در جلسات سفر مطرح شده است، زیرا حداقل ظرفیت برای توسعه استان هستند. 

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش می گوید: ساماندهی اتباع در کشور براساس طرحی که استان کرمان تهیه دیده است، اجرا می‌شود. 

به اعتقاد او، سیل اخیر در استان کرمان بی سابقه بوده و ۲۰ شهرستان در جریان سامانه بارشی اخیر درگیر سیلاب‌ شدند و با وجود سختی‌، اما با کمک دستگاه‌های زیرساختی، خدمات‌رسان، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی به خوبی مدیریت شد و استان کمترین تلفات را داشته است.

فداکار با بیان این مطلب که سیل با وجود چالش‌هایی که به وجود آورد، اما ضعف‌های ما را هم مشخص کرد، می افزاید: وظیفه الان ما این است که در اسرع وقت جبران خسارت‌ها در حوزه مسکن، زیرساخت‌ها، فضای سبز، مزارع و باغ‌ها، قنوات و غیره را دنبال کنیم. 

طبق گفته او، خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران با هدف امیدآفرینی در جامعه در هفته دولت به مردم ارائه شود و پروژه‌هایی که افتتاح و یا اجرایی شدند و پیشرفت پروژه‌ها مشخص و بیان شوند. 

استاندار کرمان خطاب به مدیران و دستگاهای اجرایی تاکید که سرمایه‌گذاران را راهنمایی کرده و کار آنها را با سرعت پیش ببرند.

انتهای پیام




در اسرع وقت جبران خسارت‌های سیل را دنبال می‌کنیم

منبع: ایـسنا
? در اسرع وقت جبران خسارت‌های سیل را دنبال می‌کنیم