دری نجف آبادی سخنران مراسم ۹ دی کرمان

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت:مراسم گرامیداشت ۹ دی در کرمان با سخنرانی آیت الله دری نجف آبادی برگزار می شود. به گزارش فت فتو از کرمان، حسین انجم‌شعاع رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در جمع رسانه‌های خبری کرمان گفت: گرامیداشت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در کرمان به […]

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت:مراسم گرامیداشت ۹ دی در کرمان با سخنرانی آیت الله دری نجف آبادی برگزار می شود.

به گزارش فت فتو از کرمان، حسین انجم‌شعاع رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در جمع رسانه‌های خبری کرمان گفت: گرامیداشت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در کرمان به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام به صورت ویژه برگزار خواهد شد.

او افزود: مراسم صبح پنجشنبه در حسینه ثارالله شهر کرمان و عصر همان روز در گلزار شهدا و در جوار مرقد مطهر سپهبد شهید سلیمانی سیدالشهدای مقاومت برگزار می‌شود.

انجم شعاع بیان کرد: سخنران این مراسم ها  آیت‌الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی و امام جمعه اراک خواهد بود.

او اظهار داشت: سال ۸۸ عده‌ای با حمایت استکبار، به بهانه تقلب در انتخابات قصد ضربه زدن به نظام وارزش های دینی مردم را داشتند، اما مردم برابر فتنه و فتنه‌گران ایستاده و حماسه آفرینی کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: ۹ دی یک روز سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود که در تداوم انقلاب بسیار اثرگذار است.

انجم شعاع بیان کرد:حماسه ۹ دی تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه است و مردم ما در روز ۹ دی با بصیرت کامل کنار ولایت‌فقیه که عمود خیمه نظام اسلامی ما است ایستاده و با ولایت تجدید بیعت کردند.

او اظهار داشت: در تمامی این سال‌ها رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم از ولایت موجب شد تهدیدات، توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن به نتیجه نرسد و رمز موفقیت ما همین متابعت از ولی فقیه بود.

انتهای پیام/ح




دری نجف آبادی سخنران مراسم ۹ دی کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? دری نجف آبادی سخنران مراسم ۹ دی کرمان