دروازه‌بان: فوتبال بانوان حمایت نمی شود

کرمان – فت فتو – دروازه‌بان کرمانی تیم ملی فوتبال بانوان کشور با بیان اینکه میزان دریافتی اندک، نداشتن بیمه و نبود حمایت‌های مالی از بزرگترین مشکلات فوتبال بانوان است گفت: در فوتبال بانوان پولی به بازیکنان نمی‌ رسد و فوتبال بانوان مانند فوتبال آقایان رسانه‌ای نمی‌شود لذا مورد حمایت نیز قرار ندارد. عارفه سیدکاظمی […]

کرمانفت فتو – دروازه‌بان کرمانی تیم ملی فوتبال بانوان کشور با بیان اینکه میزان دریافتی اندک، نداشتن بیمه و نبود حمایت‌های مالی از بزرگترین مشکلات فوتبال بانوان است گفت: در فوتبال بانوان پولی به بازیکنان نمی‌ رسد و فوتبال بانوان مانند فوتبال آقایان رسانه‌ای نمی‌شود لذا مورد حمایت نیز قرار ندارد.

عارفه سیدکاظمی روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی تلفنی از هندوستان با خبرنگار فت فتو، یکی از دغدغه‌های اصلی بانوان فوتبالیست را نداشتن کار و شغل اعلام کرد و افزود: سرانجام روزی زمان بازی کردن ما در فوتبال به پایان می‌رسد اما داشتن امنیت شغلی مناسب بسیاری از دغدغه‌های بانوان فعال در عرصه فوتبال کشور را رفع و فوتبال ما را به حرفه ای شدن نزدیک تر می‌کند.

وی اظهار داشت: بانوان فوتبالیست همواره در شرایط دشواری ورزش می کنند و گاهی سختی‌ها و مشکلات به قدری است که برخی از این بانوان تصمیم می‌گیرند، قید فوتبال را بزنند.

این گلر تیم ملی تصریح کرد: تنها دلیل حضور بانوان در فوتبال، عشق و علاقه شخصی به این رشته ورزشی است.

سیدکاظمی ادامه داد: این مشکلات، سال های سال ذهن بسیاری از بانوان فوتبالیست‌ کشور را درگیر کرده بود اما امروز با شنیدن خبر استخدام این بانوان ورزشکار، امیدواری زیادی در فوتبال بانوان ایجاد شده است.

این بازیکن تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان با قدردانی از نگاه ویژه دولت و اردشیر سعدمحمدی به عنوان مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و سایر مدیران این مجموعه نسبت به خود گفت: امروز با حمایت این عزیزان، فضایی ایجاد شده که دیگر ما دختران فوتبالیست از ورزش کردن پشیمان نباشیم و مشکل نداشتن شغل سبب نشود به ورزش حرفه ای ما ضربه وارد شود.

سیدکاظمی تاکید کرد: استخدام بنده اقدامی بسیار باارزش است و به طور قطع در مسیر زندگیم تاثیرگذار خواهد بود و امیدوارم این اتفاق برای سایر هم تیمی ها، فوتبالیست‌های بانوان و در مجموع هر کسی که به سهم خودش قدمی برای ورزش بانوان برداشته و تلاش کرده است، بیفتد.

تیم ملی فوتبال بانوان ایران با سنگربانی سیدکاظمی اکنون در چارچوب رقابت های جام ملتهای آسیا ۲۰۲۲ اکنون در هند به سر می برد.




دروازه‌بان: فوتبال بانوان حمایت نمی شود

منبع: ایرنـا
? دروازه‌بان: فوتبال بانوان حمایت نمی شود