درس حسینی از شکست برابر گل‌گهر

سرمربی پیکان می‌گوید بازیکنانش باید یاد بگیرند که در دیدارهای مهم از تک موقعیت‌ها استفاده کنند. به گزارش فت فتو، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: این احتمال را می‌دادیم که به خاطر زمان کم و دیدار پرفشار برابر استقلال، […]

سرمربی پیکان می‌گوید بازیکنانش باید یاد بگیرند که در دیدارهای مهم از تک موقعیت‌ها استفاده کنند.

به گزارش فت فتو، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: این احتمال را می‌دادیم که به خاطر زمان کم و دیدار پرفشار برابر استقلال، بازیکنانمان سر حال نباشند. ما بازیکنان کمی داریم که در این بازی هم خیلی سر حال نبودند و بی‌دلیل بازی ما را انقدر زود گذاشتند.

وی ادامه داد: یک ضربه ایستگاهی تکلیف بازی را مشخص کرد و ما همه راه‌ها را امتحان کردیم. در ۱۰ دقیقه آخر هم به تیرک دروازه زدیم و هم در ۶ قدم فرصت گلزنی داشتیم. آن ایستگاهی نتیجه را برای گل‌گهر در آورد. باید یاد بگیریم در چنین بازی‌های مهمی از موقعیت‌های خودمان نهایت استفاده را انجام دهیم.

حسینی اضافه کرد: خیلی حرص خوردم و اگر مساوی می‌کردیم، شرایطم بهتر بود. به عنوان مربی وقتی می‌برم، باید جنبه برد داشته باشم و وقتی می‌بازم، جنبه باخت. مسئولیت باخت با من است و هیچ فشاری روی بازیکنانم نیست. باید از این به بعد به بازی بعدی فکر کنیم. تنها گلایه من این است که بعد از ۳ روز و یک بازی سخت در آزادی، می‌شد فردا در آزادی بازی کنیم. البته این را بگویم که ما باختیم و حرفی نمی‌توانم بزنم.

انتهای پیام




درس حسینی از شکست برابر گل‌گهر

منبع: ایـسنا
? درس حسینی از شکست برابر گل‌گهر