درخشش قاضی پور مس را در نیمه اول ذوب کرد

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال مس رفسنجان و ملوان با برتری انزلی چی ها به پایان رسید. به گزارش نذیر کرمان، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و ملوان در هفته سیزدهم لیگ برتر و با قضاوت حسن اکرمی در ورزشگاه شماره یک شهدای مس رو در روی هم قرار گرفتند. این بازی در ابتدا قرار […]

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال مس رفسنجان و ملوان با برتری انزلی چی ها به پایان رسید.

به گزارش نذیر کرمان، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و ملوان در هفته سیزدهم لیگ برتر و با قضاوت حسن اکرمی در ورزشگاه شماره یک شهدای مس رو در روی هم قرار گرفتند. این بازی در ابتدا قرار بود از ساعت ۱۵ آغاز شود اما به دلیل مشکلاتی در برگزاری آن، با تأخیر ۱۵ دقیقه رأس ساعت ۱۵:۱۵ آغاز شد و در پایان با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید. پدرام قاضی پور هر دو گل ملوان را در این بازی به ثمر رساند.

از نکات نیمه اول این بازی می‌توان به حضور حامد لک پس از مدت‌ها در ترکیب مس اشاره کرد و به نظر می‌رسد اختلافی که بین او و ساکت الهامی وجود داشت، رفع شده است.

برتری ملوان در نیمه اول

تیم ملوان بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و در دقیقه ۲، رضا جعفری از سمت راست حمله‌ای را به سمت دروازه مس رفسنجان تدارک دید و توپ را به سمت دروازه این تیم ارسال کرد اما علی عدنان مدافع عراقی مس توپ را دور کرد.

پس از این حمله بازیکنان ملوان باز هم صاحب توپ شدند و توپ به سهیل فداکار مهاجم این تیم رسید و در برخورد با مدافعان مس نقش بر زمین شد اما داور اعتقادی به خطا نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

بازیکنان مس پس از حملات ملوانی‌ها به خود آمدند و در دقیقه ۱۳ توپ به فرشید باقری رسید و این بازیکن از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که با واکنش آرمان اکوان توپ راهی کرنر شد. بلافاصله پس از این شوت باقری، ملوانی‌ها ضد حمله‌ای را به سمت دروازه مس تدارک دیدند و شوت فداکار با دخالت علی عدنان راهی اوت شد.

درخشش ۶ دقیقه‌ای قاضی پور

پدرام قاضی پور در ۶ دقیقه توانست دو گل به مس رفسنجان بزند تا شاگردان ساکت با شکستی تلخ راهی رختکن شوند. ابتدا و در دقیقه ۳۴ بازیکنان ملوان با پاس کاری‌های منظم و دقیق توپ را به رضا جعفری رساندند و این بازیکن با پاس در عرض توپ را در اختیار قاضی پور قرار دارد و مهاجم ملوان با یک ضربه آرام توانست گل اول را به ثمر برساند. ۶ دقیقه بعد باز هم ملوانی‌ها از سمت راست ضد حمله را به سمت دروازه مس شکل دادند که جعفری این بار اقدام به شوت زنی کرد اما با واکنش حامد لک همراه شد و در ریباند، قاضی پور توانست روی غفلت دفاع مس گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند.

در پایان این بازی با نتیجه دو بر صفر در نیمه اول به سود ملوان به پایان رسید.

کد خبر ۵۹۷۰۰۴۰




درخشش قاضی پور مس را در نیمه اول ذوب کرد

منبع: مــهر
? درخشش قاضی پور مس را در نیمه اول ذوب کرد