درخشش دختران تکواندوکار جیرفتی در مسابقات قهرمانی استان کرمان

فت فتو/کرمان رئیس هیئت تکواندوی جیرفت گفت: دختران تکواندو کار جیرفتی در مسابقات قهرمانی تکواندو استان(پومسه) در وزن های مختلف موفق به کسب عنواین قهرمانی شدند. معین سعیدی در گفت و گو با فت فتو با اشاره به برگزاری مسابقات تکواندو سبک پومسه بانوان استان کرمان اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که مناسبت […]

فت فتو/کرمان رئیس هیئت تکواندوی جیرفت گفت: دختران تکواندو کار جیرفتی در مسابقات قهرمانی تکواندو استان(پومسه) در وزن های مختلف موفق به کسب عنواین قهرمانی شدند.

معین سعیدی در گفت و گو با فت فتو با اشاره به برگزاری مسابقات تکواندو سبک پومسه بانوان استان کرمان اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که مناسبت دهه فجر برگزار شد، تیم تکواندو بانوان جیرفت به مربی گری خانم نرجس شریفی حضور پیدا کرد.

وی موفقیت دختران تکواندو کار را مرهون تلاش های صورت گرفته و استعدادهای منطقه عنوان کرد و  افزود:  این مسابقات در پنج رده سنی برگزار شد که غیر از یک رده در همه رده ها تکواندوکاران بانوی جیرفتی موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.

رئیس هیئت تکواندوی جیرفت با ابراز خرسندی از موفقیت دختران تکواندوکار گفت: در این دوره از مسابقات خانم ها عسل مشایخی، نازنین مشایخی، فاطمه زهرا حیدری و عارفه سلمانی موفق به کسب مقام قهرمانی در  وزن‌های مختلف شدند.

وی افزود: همچنین خانم ها نسترن مرسلپور و زهرا مقبلی نیز از تیم جیرفت در رده ۱۲ تا ۱۴ سال مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

انتهای پیام




درخشش دختران تکواندوکار جیرفتی در مسابقات قهرمانی استان کرمان

منبع: ایـسنا
? درخشش دختران تکواندوکار جیرفتی در مسابقات قهرمانی استان کرمان