درخشش بانوان تکواندو کار جیرفتی بر سکوهای بین المللی 

نذیر کرمان/کرمان رئیس هیات تکواندوی جیرفت از کسب یک مدال طلا و یک نقره توسط بانوان تکواندو کار این شهرستان در مسابقات بین المللی ترکیه خبر داد.  معین سعیدی در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به برگزاری مسابقات تکواندو بین المللی در کشور ترکیه و اعزام رزمی کاران شهرستان جیرفت به این دوره […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس هیات تکواندوی جیرفت از کسب یک مدال طلا و یک نقره توسط بانوان تکواندو کار این شهرستان در مسابقات بین المللی ترکیه خبر داد. 

معین سعیدی در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به برگزاری مسابقات تکواندو بین المللی در کشور ترکیه و اعزام رزمی کاران شهرستان جیرفت به این دوره از مسابقات اظهار کرد: مسابقات تکواندو بین المللی ترکیه در شهر آنتالیا با حضور  ۲۵۰ تکواندو کار از سراسر دنیا برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات نرجس شریفی و بشری ایزدی فر دو بانوی تکواندو کار جیرفتی در تیم اعزامی جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

رئیس هیات تکواندوی جیرفت با اشاره به درخشش دو بانوی جیرفتی در این دوره از  مسابقات افزود: خانم ها شریفی و ایزدی فر به ترتیب در این دوره از مسابقات موفق به کسب مدال طلا و  نقره شدند.

سعیدی ضمن تبریک موفقیت این دو ورزشکار به مردم شهرستان جیرفت، حمایت مسئولان از ظرفیت‌های ورزشی بخصوص بانوان مورد تاکید قرار داد و گفت: از مسئولان و سرمایه‌گذاران تقاضا داریم به ورزش‌های رزمی و انفرادی توجه ویژه کنند زیرا این منطقه سرشار از استعداد است.

انتهای پیام




درخشش بانوان تکواندو کار جیرفتی بر سکوهای بین المللی 

منبع: ایـسنا
? درخشش بانوان تکواندو کار جیرفتی بر سکوهای بین المللی