دربی لیگ برتر بانوان در کرمان برنده نداشت

نذیر کرمان/کرمان رقابت حساس دو مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر بانوان یعنی خاتون بم و شهرداری سیرجان با نتیجه یک _ یک در ورزشگاه فجر بم به پایان رسید. سرمربی تیم خاتون بم بعد از پایان بازی در جمع خبرنگاران بازی را بسیار خوب و حساس دانست و افزود: به نظر بنده هر دو تیم […]

نذیر کرمان/کرمان رقابت حساس دو مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر بانوان یعنی خاتون بم و شهرداری سیرجان با نتیجه یک _ یک در ورزشگاه فجر بم به پایان رسید.

سرمربی تیم خاتون بم بعد از پایان بازی در جمع خبرنگاران بازی را بسیار خوب و حساس دانست و افزود: به نظر بنده هر دو تیم در موقعیت‌هایی احساسی بازی کردند اما در نیمه اول اصلا از بازیکنانم راضی نبودم.

مرضیه جعفری بیان کرد: بازیکنان از فرصت‌هایشان استفاده نکردند و در نیمه دوم بهتر عمل کردیم اما نتوانستیم موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم.

وی اظهارکرد: در نیمه اول با وجود اینکه حملات زهرداری نداشتیم اما صاحب توپ و میدان بودیم و متاسفانه روی یک اشتیاه و ضدحمله گل خوردیم.

سرمربی تیم خاتون بم در پاسخ به این سئوال که فوتبال زنان پیشرفتی داشته است؟ گفت: درباره تیم خودم می‌توانم نظر بدهم و قطعا همینطور بوده زیرا تیم من روی زمین خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند و حتی در بازی‌های خارج از کشور با تیم‌های قدرتمند به راحتی روی زمین بازی می‌کرد و من پیشرفت را در تیم خودم دیده‌ام.

وی اضافه کرد: درباره داوری نمی‌توانم نظر بدهم و صحنه پنالتی که برای ما گرفتند را اصلا ندیدم شاید من فاصله داشتم و برخورد را ندیده‌ام.

جعفری درباره تیم سیرجان گفت: تیم سیرجان بازیکنان خوبی اضافه کرده و تیم بسیار خوبی است. همچنین کادر فنی و مربی خوبی دارد که امروز هم حساسیت بازی باعث شد زیبایی فوتبال کمتر شود.

در ادامه سرمربی تیم شهرداری سیرجان گفت: امروز فوتبال زنان ایران پیروز شد و این همه هواداری که دو تیم را تشویق کردند فوتبال خوبی را دیدند و هر دو تیم بازی قشنگی را به نمایش گذاشتند.

مریم ایراندوست گفت: برای ما سه امتیاز بازی بسیار مهم بودکه متاسفانه اگر پنالتی را گل کرده بودیم قطعا بازی به نفع ما تغییر پیدا کرده بود.

سرمربی تیم شهرداری سیرجان درباره ادامه فصل بیان کرد: این تیم خیلی حرف‌ها برای گفتن دارد و تیم شهرداری سیرجان یک تیم متحول شده و با بازیکنان خوب و بااخلاق است و البته روز به روز هماهنگ تر می‌شوند و آخر فصل رتبه خوبی را کسب می‌کنند.

انتهای پیام




دربی لیگ برتر بانوان در کرمان برنده نداشت

منبع: ایـسنا
? دربی لیگ برتر بانوان در کرمان برنده نداشت