درایت و فرامین رهبری نقشه دشمنان را نقش بر آب می کند

کرمان- معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: نقشه دشمنان اسلام و کشور، همواره با فرامین مقام معظم رهبری نقش بر آب شده است. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان، سرهنگ حمیدرضا حسین خانی با اشاره به نقش مهم و مؤثر طلاب و روحانیت در جامعه افزود: طلاب […]

کرمان- معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: نقشه دشمنان اسلام و کشور، همواره با فرامین مقام معظم رهبری نقش بر آب شده است.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان، سرهنگ حمیدرضا حسین خانی با اشاره به نقش مهم و مؤثر طلاب و روحانیت در جامعه افزود: طلاب و روحانیون از صدر انقلاب وزمان جنگ در خط مقدم بودند.

وی ادامه داد: این بار خط مقدم شناخت به موقع و به جای دشمن است و به همین دلیل باید ضمن آشنایی کامل با فضای مجازی، از آن برای مقابله با دشمن استفاده کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: نفوذ از صدر اسلام بوده و به همین علت باید استراتژی دشمن را فهمید، چرا که دشمن برای تک تک فعالیت‌های انقلاب اسلامی استراتژی خاص خود را دارد.

وی با اشاره به اتفاقات سال گذشته گفت: دشمن لحظه به لحظه کارها و فعالیت‌های ما را مطالعه می‌کند تا بتواند عیب و نقصی به انقلاب وارد کند؛ ولی خوشبختانه نقشه دشمنان اسلام و کشور، همواره با فرامین مقام معظم رهبری نقش بر آب شده است.

کد خبر ۵۹۴۰۹۰۸




درایت و فرامین رهبری نقشه دشمنان را نقش بر آب می کند

منبع: مــهر
? درایت و فرامین رهبری نقشه دشمنان را نقش بر آب می کند