درآموزه‌های دینی توجه زیادی به کاشت نهال و توجه به طبیعت شده است

امام جمعه فاریاب گفت: در آموزه‌های دینی توجه زیادی به کاشت نهال و توجه به طبیعت شده است حتی پیامبر اسلام (ص) در بسیاری از موارد قطع و شکستن شاخه درختان را ممنوع کرده‌اند. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو»؛صبح امروز دراولین روز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با حضور فرماندار، امام […]

امام جمعه فاریاب گفت: در آموزه‌های دینی توجه زیادی به کاشت نهال و توجه به طبیعت شده است حتی پیامبر اسلام (ص) در بسیاری از موارد قطع و شکستن شاخه درختان را ممنوع کرده‌اند.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو»؛صبح امروز دراولین روز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با حضور فرماندار، امام جمعه، مسئولین، جوامع محلی، بسیجیان شهرستان فاریاب در محل گلزار شهدا بخش هور این شهرستان چند اصله نهال غرس شد.

امام جمعه فاریاب در حاشیه این مراسم گفت: در آموزه‌های دینی توجه زیادی به کاشت نهال و توجه به طبیعت شده است حتی پیامبر اسلام (ص) در بسیاری از موارد قطع و شکستن شاخه درختان را ممنوع کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین گروهی افزود: همچنین در حدیثی از حضرت محمد(ص) نقل شده که اگر در آستانه قیامت هم قرار گرفتیم و شرایط کاشت درخت وجود داشت، باز هم باید نسبت به کاشت درخت همت کرد.

وی عنوان کرد: خداوند متعال این منابع را در اختیار بشر قرار داده و هر آنچه انسان نیاز دارد، خداوند برای او در طبیعت قرار داده بنابراین نباید کفران نعمت کنیم و نعمات خدا را ضایع کنیم.

 حسینی فرماندار فاریاب در این مراسم ضمن عرض تبریک هفته منابع طبیعی و آبخیزداری ‌و روز درختکاری از تلاش‌های مجموعه کارکنان منابع طبیعی شهرستان تقدیر به عمل آورد.

 فرماندار فاریاب گفت: منابع طبیعی ثروت عمومی است و همه باید تلاش کنند تا این ثروت ملی حفظ شده و به نسل های آینده انتقال داده شود.
انتهای خبر/م.ق




درآموزه‌های دینی توجه زیادی به کاشت نهال و توجه به طبیعت شده است

منبع:آرمـان
? درآموزه‌های دینی توجه زیادی به کاشت نهال و توجه به طبیعت شده است