دخترانی که برای آبادانی ۲۳ روستای محروم جنوب کرمان قدم برداشتند

کوهستان نمداد جازموریان زادگاه دخترانی است که برای آبادانی و پیشرفت ۲۳ روستای منطقه شبانه روز تلاش می‌کنند. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان، اول ذیقعده فرارسیدن دهه کرامت و میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) نامگذاری شده است و این روز به عنوان روز دختر، نشان می‌دهد همان‌طور که روز پدر […]

کوهستان نمداد جازموریان زادگاه دخترانی است که برای آبادانی و پیشرفت ۲۳ روستای منطقه شبانه روز تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان، اول ذیقعده فرارسیدن دهه کرامت و میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) نامگذاری شده است و این روز به عنوان روز دختر، نشان می‌دهد همان‌طور که روز پدر و مادر شأن و جایگاه ویژه‌ای در این کشور دارد، نظام جمهوری اسلامی اهمیت خاصی برای دختران منظور کرده است.

 اهمیتی که نظام جمهوری اسلامی برای دختران منظور کرده‌، بی‌نظیر است و در هیچ جای دنیا چنین جایگاهی برای دختران منظور نشده است.

چه بسیارند دخترانی که با حجاب اسلامی در پیشرفت و آبادانی شهر خود تلاش مضاعف دارند.

کوهستان نمداد جازموریان زادگاه دختران پرتلاش که برای آبادانی و پیشرفت ۲۳ روستای منطقه شبانه روز در تلاش هستند.

کلثوم، حلیمه، زهرا، راضیه، فرشته، زیور 
 از جمله دخترانی هستند که با وجود محرومیت دست از تلاش برای آبادانی منطقه نکشیده‌اند آن‌ها سختی‌های راه را برای روز‌های درخشان تحمل می‌کنند.

با جود همه کمبودها و سختی‌ها هیچ گاه نا‌امید نشده‌‌اند و با برگزاری کلاس‌های احکام، صنایع دستی، حفظ قرآن تلاش می‌کنند که روستاهای منطقه کوهستان نمداد را به دست خودشان آباد کنند.

آن‌ها برای ادامه تحصیل باید مسافت ۷۰ کیلومتری تا شهر جازموریان را طی کنند و گاهی نزدیک به بیست کیلومتر از جاده کوهستانی را پیاده طی می‌کنند.

کلثوم که مربی و مسئول گروه جهادی شهیده روزخاتون سابقی و دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت منطقه است، با اینکه یک دختر است ولی همت و تلاش مردانه‌ای دارد تا غبار محرومیت را از چهره‌ی منطقه بزداید.

طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حضور در بین مستضعفین و هم دردی و خدمات رسانی به آنها بسیار مهم است و دختران جهادگر نیز با الگوبرداری از این فرمایش در صحنه جهاد حاضر شدند و در بعضی زمینه‌ها حتی بیشتر از آقایان تاثیر گذارند، ارزش روحیه جهادی در بانوان جامعه نیز مضاعف است زیرا با وجود مسئولیتی که در خانواده دارند لباس رزم بر تن می‌کنند و با ورود در این عرصه به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

کوهستان نمداد با ۲۳ روستا در شهرستان جازموریان در ۴۴۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

انتهای خبر/پورحیدر




دخترانی که برای آبادانی ۲۳ روستای محروم جنوب کرمان قدم برداشتند

منبع:آرمـان
? دخترانی که برای آبادانی ۲۳ روستای محروم جنوب کرمان قدم برداشتند