داوطلبینی انتخابات برای طرح شکایت، چگونه باید اقدام کنند؟

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمان چگونگی طرح شکایت داوطلبین انتخابات به دفتر نظارت شورای نگهبان استان را تشریح کرد. منصور ذوالعلی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن تقدیر و تشکر از حضور باشکوه، باصلابت و ارزشمند مردم فهیم، نجیب و بصیر دیار کریمان در انتخابات یازدهم اسفندماه […]

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمان چگونگی طرح شکایت داوطلبین انتخابات به دفتر نظارت شورای نگهبان استان را تشریح کرد.

منصور ذوالعلی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن تقدیر و تشکر از حضور باشکوه، باصلابت و ارزشمند مردم فهیم، نجیب و بصیر دیار کریمان در انتخابات یازدهم اسفندماه گفت: این مشارکت در سطح استان و کشور کم‌نظیر بود و با این اتفاق به‌طور قطع دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی که باوجود ماه‌ها تلاش و هجمه‌های شدید رسانه‌ای، عملیات روانی و تهدیدی خواستار تحریم انتخابات از سوی مردم بودند، ناامید شدند.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمان ادامه داد: این مشارکت و حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات، امیدبخش فردایی بهتر و نویدبخش حضور مقتدرانه در عرصه‌های ملی و بین‌المللی برای نظام اسلامی ایران است.

وی عنوان کرد: بعد از اتمام فرایند رأی‌گیری، امروز نتایج شمارش آراء به‌صورت تجمیعی اعلام خواهد شد، بعد از آن، فرایند دریافت شکایات توسط هیات‌های اجرایی مراکز حوزه انتخابیه طبق ماده ۸۶ قانون انتخابات تا دو روز پس از اعلام نتایج، تا چهاردهم اسفندماه ادامه پیدا خواهد کرد.

ذوالعلی بیان کرد: بعد از این مهلت، به مدت هفت روز از تاریخ اخذ رأی، یعنی تا هفدهم اسفندماه، اخذ شکایات از نحوه برگزاری انتخابات، توسط دبیرخانه شورای نگهبان قابل پیگیری است و رسیدگی به شکایات واصله هم ظرف هفت روز نهایتا تا تاریخ ۲۱ اسفندماه به‌عمل می‌آید.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمان ضمن اشاره به مطلب فوق خطرنشان کرد: بعد از رسیدگی و در صورت لزوم اعزام بازرس و بررسی‌های نهایی، نتایج رسیدگی به اعتراضات اعلام و لیست نهایی جهت صدور اعتبارنامه برگزیدگان صادر خواهد شد.

انتهای خبر/م




داوطلبینی انتخابات برای طرح شکایت، چگونه باید اقدام کنند؟

منبع:آرمـان
? داوطلبینی انتخابات برای طرح شکایت، چگونه باید اقدام کنند؟