داوری آثار جشنواره شعر رضوی کرمان به مرحله نهایی رسید/ اختتامیه، ۲۳ اردیبهشت

نذیر کرمان/کرمان دبیر تخصصی بیست و هشتمین جشنواره شعر رضوی کرمان از نهایی شدن آثار راه یافته به مرحله سوم و نهایی داوری این جشنواره خبر داد. سیدمحمدجواد شرافت امروز ۱۶ اردیبهشت ماه با اعلام این خبر گفت : از حدود ۱۰۰۰ اثر، ۲۸۰ اثر بر اساس رای هیئت داوران به مرحله دوم راه یافتند […]

نذیر کرمان/کرمان دبیر تخصصی بیست و هشتمین جشنواره شعر رضوی کرمان از نهایی شدن آثار راه یافته به مرحله سوم و نهایی داوری این جشنواره خبر داد.

سیدمحمدجواد شرافت امروز ۱۶ اردیبهشت ماه با اعلام این خبر گفت : از حدود ۱۰۰۰ اثر، ۲۸۰ اثر بر اساس رای هیئت داوران به مرحله دوم راه یافتند و سپس ۹۲ اثر برای  به مرحله نهایی انتخاب شد.

وی افزود : در پایان پنج  اثر به عنوان برگزیده، پنج اثر به عنوان شایسته تقدیر و یک  اثر در بخش موضوع ویژه (حاج قاسم؛ خادم‌الرضا) اعلام خواهد شد.

شرافت تصریح کرد : هم اکنون سه داور این جشنواره مشغول داوری آثار رسیده به بخش پایانی هستند و طی امروز و فردا نتایج داوری آنها جمع بندی و نهایی خواهد شد.

دبیر تخصصی جشنواره شعر رضوی گفت: نتایج و نفرات برگزیده این جشنواره در مراسم اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره شعر رضوی که ۲۳ اردیبهشت ماه جاری در کرمان برگزار خواهد شد، اعلام و از برگزیدگان جشنواره تقدیر می‌شود.

انتهای پیام




داوری آثار جشنواره شعر رضوی کرمان به مرحله نهایی رسید/ اختتامیه، ۲۳ اردیبهشت

منبع: ایـسنا
? داوری آثار جشنواره شعر رضوی کرمان به مرحله نهایی رسید/ اختتامیه، ۲۳ اردیبهشت