دانش آموز زرندی رتبه دوم مسابقات کشوری قرآن کریم را از آن خود کرد

عبدالوحید جعفری گفت: مبینا علیزاده دانش آموز پایه دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک موفق به کسب رتبه دوم کشوری بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم ویژه مدارس استعدادهای درخشان در رشته حفظ عمومی شد. به گزارش فت فتو ، عبدالوحید جعفری  مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند ضمن تبریک این موفقیت به جامعه فرهنگیان فرهیخته […]

عبدالوحید جعفری گفت: مبینا علیزاده دانش آموز پایه دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک موفق به کسب رتبه دوم کشوری بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم ویژه مدارس استعدادهای درخشان در رشته حفظ عمومی شد.

به گزارش فت فتو ، عبدالوحید جعفری  مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند ضمن تبریک این موفقیت به جامعه فرهنگیان فرهیخته به ویژه دانش آموزان این شهرستان گفت: دانش آموز مبینا علیزاده از دبیرستان دخترانه فرزانگان این شهرستان موفق به کسب رتبه دوم کشوری بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم ویژه مدارس استعدادهای درخشان در رشته حفظ عمومی شد.

 
وی تصریح کرد: این مسابقات در دو قسمت آوایی شامل قرائت، حفظ و حفظ ویژه و مفاهیم با رویکرد تمدن سازی و خودباوری برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب بوده است.
 
 جعفری بسترسازی مناسب جهت اُنس بیشتر دانش آموزان و افزایش علاقه‌مندی به قرآن کریم؛ توسعه و ترويج قرائت، حفظ، تفسير، تدبر، فهم و بهره گیری از دستورات قرآن كريم در زندگی و بهره مندی از معارف قرآنی جهت اعتلاي اخلاق، ايمان و بصيرت ديني دانش‌آموزان و تقويت و توسعه فضاي محافل معنوي و قرآني در بين آن¬ها را از اهداف دنبال شده در این کنگره عنوان کرد.
 
 مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند این موفقیت را به تمامی همکاران فرهنگی ، دانش آموزان ، به ویژه خانواده های سخت کوش آنان و همچنین دبیران ومربیان این آموزشگاه تبریک گفته و آرزوی موفقیت روز افزون تمامی همکاران فرهنگی و دانش آموزان در عرصه های مختلف علمی وفرهنگی را از درگاه خداوند منان خواستار است.
 
انتهای پیام/قنبرزهی




دانش آموز زرندی رتبه دوم مسابقات کشوری قرآن کریم را از آن خود کرد

منبع:آرمـان
? دانش آموز زرندی رتبه دوم مسابقات کشوری قرآن کریم را از آن خود کرد