دانش آموز رودباری نائب رئیس مجلس دانش‌آموزی کشور شد

امیرحسین سهرابی دانش‌آموز رودباری و نماینده دانش‌آموزان استان کرمان در انتخابات مجلس دانش‌آموزی توانست با بالاترین رای در هیئت رئیسه به عنوان نائب رئیس مجلس دانش‌آموزی کشور انتخاب شود. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان از رودبارجنوب، مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی روز گذشته با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیران ارشد این […]

امیرحسین سهرابی دانش‌آموز رودباری و نماینده دانش‌آموزان استان کرمان در انتخابات مجلس دانش‌آموزی توانست با بالاترین رای در هیئت رئیسه به عنوان نائب رئیس مجلس دانش‌آموزی کشور انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان از رودبارجنوب، مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی روز گذشته با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیران ارشد این وزارتخانه و سازمان دانش‌آموزی در محل مجلس ملی آغاز شد.

 
 نمایندگان منتخب دختران و پسران استان‌ها، دانش‌آموزان خارج از کشور و اقلیت‌های دینی در این مراسم حضور داشتند.
 
در نشست سراسری یازدهمین دوره مجلس شورای دانش‌آموزی، علیرضا خدابنده‌لو به عنوان رئیس این مجلس انتخاب شد.
 
همچنین در حوزه پسران امیرحسین سهرابی به عنوان نائب رئیس، ماهان آدینه به عنوان منشی و ابوالفضل جم به عنوان کارپرداز و در حوزه دختران مریم آریامنش به عنوان نائب رئیس، زهرا عشاق به عنوان منشی و مهدیا فیضی به عنوان کارپرداز انتخاب شدند.
 
انتخابات با حضور ۱۵۰ نفر نماینده و ۱۶ میلیون دانش‌آموز برگزار شد که امیرحسین سهرابی از شهرستان رودبار نماینده دانش آموزان استان کرمان توانست با بالاترین رای در هیئت رئیسه به عنوان نائب رئیس مجلس دانش آموزی کشور انتخاب شود.
 
نماینده مجلس دانش آموزی استان کرمان، به زودی به عنوان مشاور وزیر آموزش و پرورش انتخاب خواهد شد.
 
انتهای خبر/پورحیدر




دانش آموز رودباری نائب رئیس مجلس دانش‌آموزی کشور شد

منبع:آرمـان
? دانش آموز رودباری نائب رئیس مجلس دانش‌آموزی کشور شد