دانش آموزان پای آرمان های انقلاب ایستاده اند/ اگر دشمن نگاه چپ به کشورمان کند، استخوان های او را خرد خواهیم کرد

رضا رضایی گفت: دانش آموزان پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و اگر دشمن فکر کند بخواهد ذره ای به خاک این کشور نگاه چپ کند، استخوان های او را خرد خواهیم کرد. به گزارش فت فتو؛ رضا رضایی در گردهمایی ها جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی گفت: امروز در این اجتماع، دختران […]

رضا رضایی گفت: دانش آموزان پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و اگر دشمن فکر کند بخواهد ذره ای به خاک این کشور نگاه چپ کند، استخوان های او را خرد خواهیم کرد.

به گزارش فت فتو؛ رضا رضایی در گردهمایی ها جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی گفت: امروز در این اجتماع، دختران دانش آموز کرمانی گرد هم آمدند، برای اینکه بگوییم کرمان زنده است و در مُلک شهید سلیمانی مبادا دشمن خیال کند ما خسته ایم و پای آرمان های نظام نیستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با تأکید بر اینکه با حضور شما دشمن ناامید خواهد شد، عنوان کرد: ما سه شهید دانش آموز را در شاهچراغ تقدیم این انقلاب کردیم که یک شهید به نام علی اصغر لری گویینی از دانش آموزان کرمانی و عشایر بود و به دلیل اصرار کرمانی ها پیکر این شهید در کرمان و سپس در سیرجان تشییع شد.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس همه کشور بسیج شد و ۲۲۰ هزار شهید را در دوران جنگ تقدیم انقلاب کردیم و نگذاشتیم ذره ای از خاک کشور به دست دشمن بیفتد؛ امروز هم اعلام می‌کنیم که این دانش آموزان پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و اگر دشمن فکر کند بخواهد ذره ای به خاک این کشور نگاه چپ کند، استخوان های او را خرد خواهیم کرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: دانش آموزان قدر این دوران طلایی را بدانند و در علم آموزی تلاش کنند و دو سفارش به دختران دانش آموز کرمانی دارم که به روح و روان خود با مسائل دینی و تربیتی انجام می شود، توجه کنند.

انتهای پیام/م

 




دانش آموزان پای آرمان های انقلاب ایستاده اند/ اگر دشمن نگاه چپ به کشورمان کند، استخوان های او را خرد خواهیم کرد

منبع:آرمـان
? دانش آموزان پای آرمان های انقلاب ایستاده اند/ اگر دشمن نگاه چپ به کشورمان کند، استخوان های او را خرد خواهیم کرد