دانش آموزان زرندی قبور مطهر شهداء را عطر افشانی و گلباران کردند

همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی: دانش آموزان شهرستان زرند با حضور در گلزار شهدای این شهرستان ، با غبار روبی و عطر افشانی وقرائت فاتحه با شهداء تجدید عهد و پیمان نمودند به گزارش فت فتواز کرمان ، همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی، عبدالوحید جعفری رئیس اداره اموزش وپرورش ،سرهنگ متصدی فرمانده بسیج دانش اموزی […]

همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی: دانش آموزان شهرستان زرند با حضور در گلزار شهدای این شهرستان ، با غبار روبی و عطر افشانی وقرائت فاتحه با شهداء تجدید عهد و پیمان نمودند

به گزارش فت فتواز کرمان ، همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی، عبدالوحید جعفری رئیس اداره اموزش وپرورش ،سرهنگ متصدی فرمانده بسیج دانش اموزی وفرهنگیان سپاه زرند،حسن عرب رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان ،جمعی از دانش آموزان شهرستان زرند  با حضور در گلزار شهدای این شهرستان ، قبورمطهر شهدای والامقام را  غبار روبی و عطر افشانی وبا قرائت فاتحه ونثار گل بر قبور شهداءبا شهیدان وآرمان های والای شهدا،امام(ره) و امام خامنه ای مدظله العالی تجدید عهد و پیمان نمودند.

 

در حاشیه این مراسم ،عبدالوحید جعفری مدیر آموزش و پرورش این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز ، گفت : دشمنان سعی دارند تا فرهنگ ایثار و شهادت را در فرهنگ غنی ایرانی از بین ببرند که با وجود این شهیدان، این امر هیچ زمان محقق نخواهد شد.

وی تصریح کرد: این حضورها و ارج نهادن‌ها به شهیدان به مصداق فرمایش مقام معظم رهبری است که می‌فرمایند: زنده نگه داشتن یاد شهیدان کمتر از شهیدان نیست. این گونه آئین ها باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است در پایان دانش آموزان ضمن عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا با نثار گل و ادای احترام به آرمان های شهداء و امام راحل، تجدید میثاق کرده و یاد و خاطره ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی شهدا را گرامی داشتند. و سپس سرود عمار ایرانی از نسل سلیمانی را همخوانی نمودند.

خبرنگار :غلامرضا نورالدینی مسئول روبط عمومی اداره اموزش وپرورش زرند




دانش آموزان زرندی قبور مطهر شهداء را عطر افشانی و گلباران کردند

منبع: خــبرگزاری بســیج
? دانش آموزان زرندی قبور مطهر شهداء را عطر افشانی و گلباران کردند