دانش آموزان رودباری بهار بندگی خود را جشن گرفتند

دانش آموزان رودباری بهار بندگی و آغاز تولد معنوی خود را با حضور مدیر آموزش‌ و پرورش جشن گرفتند. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی فت فتو، جشن تكليف در حقيقت آغاز تولد معنوی و زمان مناسب برای پيدا كردن راه حقيقت، كمال و ارتباط بيشتر با خداوند است كه بايد به دانش‌آموزان كمك كرد تا […]

دانش آموزان رودباری بهار بندگی و آغاز تولد معنوی خود را با حضور مدیر آموزش‌ و پرورش جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی فت فتو، جشن تكليف در حقيقت آغاز تولد معنوی و زمان مناسب برای پيدا كردن راه حقيقت، كمال و ارتباط بيشتر با خداوند است كه بايد به دانش‌آموزان كمك كرد تا از اين فرصت طلايی برای خودسازی و خداشناسی استفاده كنند.

آئين جشن تكليف دانش آموزان ايراني از سال ۱۳۷۴ شمسی تاكنون در جای جای كشور برگزار می‌شود و اين جشن آغاز فرصتی دور و دراز برای مشق بندگی و زندگی توسط نسل آينده ساز فردای ايران است.
جشن شیرین عبادت و بندگی دانش‌آموزان دبستان عترت شهرستان رودبار جنوب به همت اداره آموزش و پرورش رودبار جنوب و با برنامه‌های شاد همراه بود، این فرشتگان کوچولو با نماز، روزه، عفاف و حجاب، تلاوت قرآن و اطلاعت از خدا و دستورهای دینی آشنا شدند و در پایان در صف‌هایی منظم و شانه به شانه در کنار دوستان خود این عید بندگی را با اقامه نماز مزین کردند.
جشن تکلیف در واقع عید بندگی و عبادت است که دختران و پسران مسلمان از نظر عقلی و جسمی به حدی رسیده‌اند که باید به دستورهای دینی و واجبات دین عمل کنند و به آنچه که خداوند از آنان خواسته اطاعت کنند و از محرمات و منکرات دوری کنند.
 
شهرستان رودبار جنوب با بیش از ۱۲۹ هزار نفر جمعیت در جنوب استان کرمان واقع شده است.
 
انتهای خبر/پ




دانش آموزان رودباری بهار بندگی خود را جشن گرفتند

منبع:آرمـان
? دانش آموزان رودباری بهار بندگی خود را جشن گرفتند