دانش آموزان در اسرع وقت برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند

رفسنجان – معاون دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به اهمیت تزریق ۲ دوز واکسن کرونا به دانش آموزان گفت: خانواده ها هر چه سریع‌تر برای این منظور اقدام کنند. به گزارش فت فتو، احمد جمالی زاده پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روند انجام واکسیناسیون دانش آموزان در شهرستان‌های […]

رفسنجان – معاون دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به اهمیت تزریق ۲ دوز واکسن کرونا به دانش آموزان گفت: خانواده ها هر چه سریع‌تر برای این منظور اقدام کنند.

به گزارش فت فتو، احمد جمالی زاده پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روند انجام واکسیناسیون دانش آموزان در شهرستان‌های رفسنجان و انار رشد خوبی داشته است اظهار داشت: توصیه می‌شود خانواده‌ها هرچه سریع‌تر نسبت به واکسیناسیون دانش آموزانی که واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند، اقدام کنند.

وی تزریق ۲ دوز واکسن علیه کرونا برای دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در راستای بازگشایی آرام و تدریجی مدارس از اول آبان را مورد تاکید قرار داد و افزود: ضرورت دارد با قید فوریت واکسیناسیون دانش آموزان انجام شود، چرا که تحقق این موضوع نقش عمده‌ای در قطع زنجیره انتقال کرونا و پیشگیری از این بیماری دارد.

جمالی زاده بیان کرد: مراکز واکسیناسیون دانش آموزان در رفسنجان و انار شامل پایگاه‌های تجمیعی مصلی و شهیده «زهرا حسن رمضانی» به اضافه تمامی مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی است که نسبت به انجام واکسیناسیون دانش آموزان زیرساخت‌های لازم را فراهم آورده‌اند.

وی تصریح کرد: هنوز از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز رسمی برای واکسینه شدن دانش آموزان زیر ۱۲ سال صادر نشده است و هفته‌های آینده در سطح ملی برای این موضوع تصمیم گیری خواهد شد.

جمالی زاده بیان کرد: بهترین شیوه مقابله با کرونا در مدارس؛ واکسینه شدن معلمان، کادر اداری مدارس و خانواده‌ها است و واکسن سینوفارم مخصوص سنین ۱۲ تا ۱۸ سال در رفسنجان و انار موجود است.

وی با اشاره به اینکه در دنیا ثابت شده که آموزش‌های مجازی تأثیر چندانی در تعلیم و تربیت ندارد، افزود: برای مقابله با کرونا باید نسبت به تزریق واکسن اقدام شود.

وی گفت: برای جلوگیری از موج جدید بیماری کرونا بهتر است خانواده‌ها ضمن انجام واکسیناسیون خود، فرزندانشان را که قرار است در کلاس‌های حضوری درس شرکت کنند برای واکسینه شدن به پایگاه‌ها و مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی بفرستند.

کد خبر ۵۳۲۴۸۷۶




دانش آموزان در اسرع وقت برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند

منبع:مــهر
? دانش آموزان در اسرع وقت برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند