دانشگاه خود را در کنار صنعت قرار دهد/لزوم پاسخ فوری به نیاز تولید

کرمان- استاندار کرمان گفت: دانشگاه باید خود را در کنار صنعت قرار دهد و فوری و آنی به نیازهای آنها پاسخ دهد چرا که نباید تولید متوقف و معطل بماند. به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار در اختتامیه سومین رویداد ملی «عصر امید» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان عنوان کرد: دانشگاه آزاد سیرجان در […]

کرمان- استاندار کرمان گفت: دانشگاه باید خود را در کنار صنعت قرار دهد و فوری و آنی به نیازهای آنها پاسخ دهد چرا که نباید تولید متوقف و معطل بماند.

به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار در اختتامیه سومین رویداد ملی «عصر امید» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان عنوان کرد: دانشگاه آزاد سیرجان در رابطه با فناوری و ارتباط با شرکت‌ها، اقدامات مؤثری داشته است‌.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین رویدادها و نمایشگاه‌هایی باید منجر به قرارداد و تولید محصول شود، گفت: در ضرورت حرکت دانشگاه در کنار صنعت شکی نیست، صنعت نمی‌تواند معطل دانشگاه شود.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه تولید نباید متوقف شود، افزود: دانشگاه باید خود را در کنار صنعت قرار دهد و فوری و آنی به نیازهای آنها پاسخ دهد، چون در غیر این صورت صنعت مجبور است نیاز خود را با واردات تأمین کند.

فداکار گفت: دانشگاه باید به اندازه‌ای فعال و همراه صنعت باشد که سریع‌تر از واردات، نیاز صنایع را پاسخ دهد.

استاندار کرمان، معرفی محصولات فناورانه تولید شرکت‌های دانش‌بنیان را مهم دانست و گفت: معرفی شرکت‌های دانش بنیان و ظرفیت‌های فناورانه به وجود آمده مهمتر از اصل فناوری است.

فداکار، استفاده از ظرفیت قانون جهش تولید در حوزه دانش‌بنیان را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: با مجموعه‌های فولادی و مس قرار گذاشتیم که خرید از محصولات تولید داخل داشته باشند.

کد خبر ۵۸۰۰۵۹۳




دانشگاه خود را در کنار صنعت قرار دهد/لزوم پاسخ فوری به نیاز تولید

منبع: مــهر
? دانشگاه خود را در کنار صنعت قرار دهد/لزوم پاسخ فوری به نیاز تولید