دانشگاه‌ها مرکز تولید قدرت و مبدأ تحولات کشور هستند

نماینده وزیر و مدیر کل هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی وزارت علوم گفت: دانشگاه‌ها محلی مقدس و مرکز تولید قدرت و مبدأ تحولات کشور هستند. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم حسینی نماینده وزیر و مدیر کل هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی وزارت علوم در دیدار […]

نماینده وزیر و مدیر کل هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی وزارت علوم گفت: دانشگاه‌ها محلی مقدس و مرکز تولید قدرت و مبدأ تحولات کشور هستند.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم حسینی نماینده وزیر و مدیر کل هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی وزارت علوم در دیدار و گفتگو با اعضای هیأت‌علمی و کارکنان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: خوب است جامعه را به سبک پیامبر اکرم (ص) پیش ببریم زیرا پیامبر اکرم (ص) با اخلاقش مردم را به دین اسلام دعوت کرد و اخلاق آن چیزی است که ما بیش از احکام به آن نیاز داریم.

وی افزود: جامعه ما اگر به اخلاق نبوی تأسی کند خیلی از مشکلات که با آن درگیر هستیم پیش نخواهد آمد.

نماینده وزیر و مدیر کل هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی وزارت علوم خطاب به اساتید و یاوران علمی دانشگاه گفت: جایی که شما هستید جای بسیار مهمی است دانشگاه محلی بسیار مقدس و تاثیرگذار است و در فرهنگ اسلامی دانشگاه مانند مسجد مقدس است. حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه تعبیری که برای علم بکار رفته تعبیر عجیبی است بیان داشت: به فرموده پیامبر اکرم (ص) معیار ارزش گذاری علم است و نزدیکترین مردم به پیامبران اهل جهاد و علم هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود دانشگاه ها را مرکز تولید قدرت و مبدا تحولات کشور خواند و گفت: به فرموده امام علی (ع) علم سلطه و قدرت می آورد و آینده نظام و کشور به دانشگاه ها بستگی دارد.

حجت الاسلام دکتر حسینی ادامه داد: اگر آمریکا ۵ درصد احتمال می داد که به هر نحوی به ایران ورود پیدا کند پیروز می شود حتما این کار را انجام می داد. آمریکا نه اینکه نمی خواهد به کشور ایران وارد شود، نمی تواند زیرا ایمان، همبستگی و ولایت فقیه مولفه های قدرت کشور ما است. در پایان دکتر سلمان زاده مدیر دفتر حجت الاسلام دکتر حسینی قوانین مربوط به تخلفات اداری را توضیح داد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دیدار و گفتگوی اعضای هیأت‌علمی و کارکنان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به همت دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه با حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم حسینی نماینده وزیر و مدیر کل هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی وزارت علوم با موضوع آشنایی با قوانین مربوط به تخلفات اداری و انتظامی کارکنان و اعضای هیأت‌علمی امروز دوشنبه ۱۰ مهرماه در سالن شهید هنری برگزار شد.

انتهای پیام




دانشگاه‌ها مرکز تولید قدرت و مبدأ تحولات کشور هستند

منبع: ایـسنا
? دانشگاه‌ها مرکز تولید قدرت و مبدأ تحولات کشور هستند