دانشگاه‌ها ماموریت حساسی در تولید فکر و اندیشه دارند

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: دانشگاه مرکز تولید اندیشه و فکر است و حساس‌ترین ماموریت را دارد و دشمنی‌ها علیه دانشگاه طبیعی است. حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز ۲۵ آبان ماه در دیدار با اعضای اتحادیه دانشگاه‌های آزاد شرق کشور (رؤسای دانشگاه آزاد کرمان، سیستان و […]

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: دانشگاه مرکز تولید اندیشه و فکر است و حساس‌ترین ماموریت را دارد و دشمنی‌ها علیه دانشگاه طبیعی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز ۲۵ آبان ماه در دیدار با اعضای اتحادیه دانشگاه‌های آزاد شرق کشور (رؤسای دانشگاه آزاد کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی، اظهار کرد: امیرالمؤمنین علیه السلام در حدیثی فرمودند” دل را فکر مدیریت می‌کند و حواس را دل‌ها مدیریت می‌کنند” و این دو مسئله خیلی مهم است که در حوادث اخیر کشور خود را نشان داد.

وی با بیان اینکه مسئولان دانشگاه‌ها با فکر و اندیشه سر و کار دارند، افزود: عملیات و اجرا، دست اندیشه و فکر است و دشمن می‌خواهد اندیشه و فکرها را در اختیار بگیرد که وقتی موفق شود، عملیات در اختیار آنهاست.

علیدادی سلیمانی بیان کرد: دانشگاه مرکز تولید اندیشه و فکر است و حساس‌ترین ماموریت را دارد و دشمنی‌ها علیه دانشگاه طبیعی است.

امام جمعه کرمان خطاب به رؤسای دانشگاه‌های آزاد شرق کشور گفت: امیدوارم شما بتوانید جمعیت دانشجو را در قرارگاه اندیشه و عمل به خوبی مدیریت کنید.

در این نشست رؤسای دانشگاه‌های آزاد استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان گزارشاتی درباره فعالیت‌های فرهنگی از جمله در بحث مهدویت، تقریب مذاهب و همچنین حوادث اخیر کشور ارائه دادند.

انتهای پیام




دانشگاه‌ها ماموریت حساسی در تولید فکر و اندیشه دارند

منبع: ایـسنا
? دانشگاه‌ها ماموریت حساسی در تولید فکر و اندیشه دارند