دانشجوی کرمانی بر اثر سقوط از طبقه سوم جان باخت

کرمان- رییس اورژانس کرمان گفت: شامگاه سه شنبه دانشجوی دختر دانشگاه شهید باهنر کرمان بر اثر سقوط از طبقه سوم خوابگاه دانشجویی، جان باخت. محمد صابری در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به کشته شدن دانشجوی دختر ۲۴ ساله در دانشگاه شهید باهنر کرمان، گفت: این اتفاق در حوالی ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه […]

کرمان- رییس اورژانس کرمان گفت: شامگاه سه شنبه دانشجوی دختر دانشگاه شهید باهنر کرمان بر اثر سقوط از طبقه سوم خوابگاه دانشجویی، جان باخت.

محمد صابری در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به کشته شدن دانشجوی دختر ۲۴ ساله در دانشگاه شهید باهنر کرمان، گفت: این اتفاق در حوالی ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه سه شنبه رخ داده و مأموران اورژانس پس از اولین تماس خود را به محل حادثه رساندند.

وی محل حادثه را خوابگاه دختران دانشگاه شهید باهنر دانست و خاطرنشان کرد: در این حادثه یک دانشجوی دختر از طبقه سوم خوابگاه سقوط کرده و به علت ضربه وارد شده به سر، جان باخته است.

صابری سن این دانشجو را ۲۴ سال دانست و افزود: احتمال خودکشی این دانشجوی دختر وجود دارد چراکه سایر دانشجویان خوابگاه تأیید کرده‌اند که وی خود را به پایین پرتاب کرده است.

وی بیان جزئیات بیشتر را منوط به تحقیقات بعدی دانست و گفت: هم اکنون پیکر این دانشجو در محل بیمارستان افضلی پور نگهداری می‌شود.

کد خبر ۵۹۴۶۸۸۶




دانشجوی کرمانی بر اثر سقوط از طبقه سوم جان باخت

منبع: مــهر
? دانشجوی کرمانی بر اثر سقوط از طبقه سوم جان باخت