دانشجویان باید جریان شناس باشند

کرمان – امام جمعه کرمان با اشاره به نقش قابل توجه دانشگاه در تحولات اجتماعی گفت: دانشجو باید جریان شناس باشد. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسن سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه کرمان اظهارداشت: روز دانشجو روزی برای گرامیداشت دانش اندوزی و توسعه و پیشرفت کشور است اما دانشگاه همیشه مرکزی برای تحولات اجتماعی […]

کرمان – امام جمعه کرمان با اشاره به نقش قابل توجه دانشگاه در تحولات اجتماعی گفت: دانشجو باید جریان شناس باشد.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسن سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه کرمان اظهارداشت: روز دانشجو روزی برای گرامیداشت دانش اندوزی و توسعه و پیشرفت کشور است اما دانشگاه همیشه مرکزی برای تحولات اجتماعی و جریان سازی بوده است و دانشجویان در شرایط کنونی باید در جریان جریان شناسی دشمن شناس هم باشند.

وی عنوان کرد: دانشجویان روی استقلال و توسعه کشور حساس هستند و این را در طول تاریخ می‌بینیم امروز دشمن در صدد ضربه به کشور از طریق مختلف است و دانشجو باید با تحلیل درست وقایع برای مقابله با دشمن نقش آفرینی کند.

امام جمعه کرمان بیان کرد: امروز می‌بینیم موتور محرکه علم آموزش در دانشگاه‌ها فعال است و پیشرفتهای مختلف علمی در کشور روی داده است و اتفاقاً دشمن از همین مساله هم واهمه دارد.

وی با اشاره به شبهه افکنی های دشمنان گفت: گفتگو و روشن گری‌ها باید اتفاقاً توسط دانشجویان انجام شود تا جامعه در مقابل این انحرافات آگاهی پیدا کند.

کد خبر ۵۶۴۵۰۹۱




دانشجویان باید جریان شناس باشند

منبع: مــهر
? دانشجویان باید جریان شناس باشند