دانش‌آموزان کوهبنانی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

همزمان با ایام فاطمیه دانش‌آموزان دبیرستان‌های دخترانه کوهبنان به اردوی راهیان نور اعزام شدند. به گزارش خبرنگار نذیر کرمان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، همزمان با ایام فاطمیه دانش‌آموزان دبیرستان‌های دخترانه کوهبنان به اردوی راهیان نور اعزام شدند. در حاشیه این مراسم روح الله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: دانش‌آموزان کوهبنانی در این […]

همزمان با ایام فاطمیه دانش‌آموزان دبیرستان‌های دخترانه کوهبنان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار نذیر کرمان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، همزمان با ایام فاطمیه دانش‌آموزان دبیرستان‌های دخترانه کوهبنان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

در حاشیه این مراسم روح الله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: دانش‌آموزان کوهبنانی در این اردو به مدت سه روز از مناطق عملیاتی جنوب اروندکنار، شلمچه، طلائیه و دهلاویه بازدید می‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های انتقال ایثارگری‌های رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان همین اعزام کاروان راهیان نور است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور افکار دانش‌آموزان را برای آینده آماده می‌کند و سبب ایجاد معرفت، بصیرت و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین آنها می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اعضای این کاروان که متشکل از دانش‌آموزان دختر هستند در مراسمی با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معاون فرماندار، جانشین انتظامی، مدیر آموزش و پرورش، جانشین ناحیه مقاومت بسیج، رئیس دفتر امام جمعه و شهردار کوهبنان، مسئول بسیج دانش آموزی، مسئول بسیج سازندگی و مشاور فرماندار از آستان مقدس امام‌زاده سیدسلیمان و از جوار قبور مطهر و‌ منور شهیدان راهی این سفر معنوی، فرهنگی و اجتماعی شدند.

ابراهیمی ادامه داد: دشمن با جنگ‌نرم تعصب، تفکر و باور و غیرت ما را نشانه گرفته است و امروز بایستی با استناد به منویات مقام معظم رهبری اجازه ندهیم دشمن به فرهنگ و افکار و باور ما نفوذ کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: خوش به سعادت شما که به بهترین خاک پای می‌گذارید که آغشته به خون پاک بهترین عزیزان است سعی کنید رفیق شهیدی را انتخاب کنید و با آن شهید درد و دل و راز و نیاز کنید وصیت‌نامه و زندگی‌نامه شهدا را مطالعه نمایید.

وی بیان کرد: مناطق عملیاتی بهترین کلاس جهاد‌ تبیین است لذا تجربیات و معنویات کسب‌ شده را برای دوستان خودتان بیان کنید در مناطق عملیاتی به یاد سردار دلها باشید شهیدی که در دوران دفاع مقدس و مقاومت حدود ۴۰ سال فداکاری کرد تا این که در این مسیر به شهادت رسید هم‌‌چنین شهدای امنیت را نیز در این سفر معنوی یاد بکنید.

انتهای پیام/نامجو




دانش‌آموزان کوهبنانی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

منبع:آرمـان
? دانش‌آموزان کوهبنانی به اردوی راهیان نور اعزام شدند