دارایی و توانمندی داخلی عامل پیشرفت کشور

امام جمعه کرمان:مسئولان از حقوق ملت در مذاکرات هسته ای دفاع می کنند اما نتیجه این مذاکرات، نباید به دارایی و توانمندی داخلی گره زده شود.  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی  در آیین نماز جمعه کرمان با تاکید بر تولید دانش بنیان و  اشتغال آفرین  افزود:  بخشی از […]

امام جمعه کرمان:مسئولان از حقوق ملت در مذاکرات هسته ای دفاع می کنند اما نتیجه این مذاکرات، نباید به دارایی و توانمندی داخلی گره زده شود.

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی  در آیین نماز جمعه کرمان با تاکید بر تولید دانش بنیان و  اشتغال آفرین  افزود:  بخشی از لوازم تحقق شعار سال را حمایت از نخبگان و افراد شایسته اعلام کرد.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد :تمام کارها باید مبتنی بر دانش و خرد باشد و اگر در صحنه عمل، دولتمردان ضعیف عمل کنند، مشکلات و آسیب‌های اجتماعی پیش می آید که می‌تواند حرکت کشور را متوقف کند.

وی تصریح کرد: باید با عمل مبتنی بر علم و دانش، کیفیت محصولات را بالا برد تا تولیدات بتوانند در عرصه بین‌المللی رقابت کنند.

 حجت الا سلام والمسلمین علیدادی سلیمانی  توجه به دارایی ها  وتوانمندیهای داخلی را از دیگر لوازم تحقق شعا سال دانست و گفت : درایت های رهبری در راهبرد و تعیین و تبیین مسیر، نیروهای خلاق و دانشمندان جوان، دولت خدمتگزار، توانمند و با انگیزه و اقتصاد چند وجهی  از دارایی های ایران  محسوب می شود و بکار گیری این داشته ها  در تحقق شعار سال،  ضروری  است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با مرور برخی حوادث پارسال گفت: گردن زدن انسانهای مبارز و مجاهد در عربستان یکی از حوادث تلخ  است و تلخی آن با سکوت مرگبار مراجع حقوق بشر در دنیا مضاعف شد، زیرا در مقابل گردن زدن این مجاهدان حرفی نزدند و این حوادث نشان می دهد دنیا باید برای ظهور منجی عالم بشریت آماده شود.

امام جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنانش با تسلیت سالروز وفات میرزای شیرازی ، بروجردی و همچنین رحلت آیت الله ری شهری گفت: آغاز سال جدید با شعبان همراه شده و طولی نمی کشد که رمضان شروع شود و بر معنویت این سال می افزاید.

 

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و نوروز افزود؛ این اعیاد به معنویت سال افزوده است و امیدواریم سال پیش رو برای همگان، سالی کم گناه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی همچنین با قدردانی از دستگاه های خدمات رسان به مسافران نوروزی گفت: علاوه بر همکاری با پلیس، باید نقاط حادثه خیز در جاده ها را رفع کنیم اما مردم هم در رانندگی عجله نکنند.

 

 

 




دارایی و توانمندی داخلی عامل پیشرفت کشور

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? دارایی و توانمندی داخلی عامل پیشرفت کشور