دادستان کرمان: مولفه‌های حقوق شهروندی در بازداشتگاه‌ها بازبینی شود

کرمان- فت فتو- دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: رعایت حقوق شهروندی در بازداشتگاه ها و تحت نظرگاه ها امری ضروری است و باید مورد توجه جدی و بازبینی قرار گیرد. به گزارش روز دوشنبه فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، دادخدا سالاری به همراه جمعی از مسئولان قضایی ضمن دیدار با فرمانده انتظامی […]

کرمان- فت فتو- دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: رعایت حقوق شهروندی در بازداشتگاه ها و تحت نظرگاه ها امری ضروری است و باید مورد توجه جدی و بازبینی قرار گیرد.

به گزارش روز دوشنبه فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، دادخدا سالاری به همراه جمعی از مسئولان قضایی ضمن دیدار با فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک مناسبت هفته ناجا در خصوص برخی موضوعات حوزه کاری با سردار عبدالرضا ناظری گفت و گو کرد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان در این نشست در خصوص بازدید مستمر از تحت نظرگاه ها و بازداشتگاه ها به منظور بازبینی مولفه های حقوق شهروندی، ضرورت ایجاد بازداشتگاه تجمیعی در شهرستان کرمان و افزایش ظرفیت مراکز ماده ۱۶ ساماندهی معتادان متجاهر موضوعاتی را مطرح کرد.

فرمانده انتظامی استان نیز با تاکید بر پیشگیری از سرقت به عنوان یکی از دغدغه های اصلی پلیس بر اولویت بخشی به تجهیز کلانتری و دیگر مقرهای انتظامی به سامانه های الکترونیک برای حذف پرونده های کاغذی، کلانتری ۱۳ شهرستان کرمان را از لحاظ ارسال پرونده به مراجع قضایی از طریق سامانه های الکترونیک در سطح کشور پیشتاز ذکر و بر هرگونه تلاش برای افزایش خدمات رسانی بهتر و سریعتر به شهروندان و مراجعان تاکید کرد.




دادستان کرمان: مولفه‌های حقوق شهروندی در بازداشتگاه‌ها بازبینی شود

منبع:ایرنـا
? دادستان کرمان: مولفه‌های حقوق شهروندی در بازداشتگاه‌ها بازبینی شود