دادستان کرمان: دستگاه قضایی با قدرت با عوامل اصلی اغتشاشات برخورد می‌کند

دادستان کرمان با اشاره به اینکه امنیت و اقتدار امروزه نظام اسلامی مرهون جانفشانی شهیدان است، گفت: دستگاه قضایی با قدرت با عوامل اصلی اغتشاشات برخورد می‌کند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان ، مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به همراه معاونین دادستانی و جمعی از قضات، […]

دادستان کرمان با اشاره به اینکه امنیت و اقتدار امروزه نظام اسلامی مرهون جانفشانی شهیدان است، گفت: دستگاه قضایی با قدرت با عوامل اصلی اغتشاشات برخورد می‌کند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان ، مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به همراه معاونین دادستانی و جمعی از قضات، با خانواده سردار شهید سیدحمیدرضا هاشمی، فرمانده اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، دیدار و از خانواده  این شهید والامقام تجلیل کرد.

مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در این دیدار با بیان اینکه به فرموده امام راحل خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند، اظهار داشت: ما مدیون خون شهدا هستیم و امیدواریم بتوانیم با استمداد از روح مطهر شهدا و دعای خیر خانواده شهدا همچون گذشته در برقراری امنیت و ارتقا رضایت‌مندی مردم موفق باشیم.

وی با اشاره به اینکه افتخار می‌کنیم کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام است، گفت: افتخار می‌کنیم که کرمان شهیدان والامقامی همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار هاشمی را تقدیم اسلام کرده است .

تشییع باشکوه پیکر معاون اطلاعات سپاه سلمان در زادگاهش/ پیکر “شهید هاشمی” در گلزار شهدای کرمان آرام گرفت + تصاویر
خاکسپاری پیکر سردار شهید هاشمی‌ در جوار مرقد شهید سلیمانی
آیین استقبال از پیکر مطهر سردار شهید هاشمی در فرودگاه کرمان+ تصاویر

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به حوادث اخیر، بیان کرد: دستگاه قضایی با قدرت با عوامل اصلی اغتشاشات برخورد لازم را خواهد کرد.

وی با اشاره به از خودگذشتگی‌ها و فداکاری‌های شهدا، خاطرنشان کرد: امنیت، آرامش و اقتدار امروزه نظام اسلامی مرهون جانفشانی شهیدان  است.

به گزارش تسنیم، در این دیدار پدر شهید هاشمی نیز به بیان خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت.

استان کرمان , شهید , استان کرمان , شهید ,

انتهای پیام/۵۱۱/




دادستان کرمان: دستگاه قضایی با قدرت با عوامل اصلی اغتشاشات برخورد می‌کند

منبع: تسنــیم
? دادستان کرمان: دستگاه قضایی با قدرت با عوامل اصلی اغتشاشات برخورد می‌کند