دادستان جدید کرمان منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه مهدی بخشی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب کرمان منصوب شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه، مهدی بخشی، معاون سابق قضایی، برنامه ریزی […]

طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه مهدی بخشی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب کرمان منصوب شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه، مهدی بخشی، معاون سابق قضایی، برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان کرمان به سمت دادستان عمومی و انقلاب کرمان منصوب شد. 

در حکم انتصاب دادستان عمومی و انقلاب جدید کرمان آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

استاندار کرمان: تخریب‌کنندگان اموال عمومی باید مجازات شوند
اعتراف لیدر اغتشاشات کرمان به ارتباط‌ با عناصر سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه
۱۰۳ متخلف به اتهام اختلاس به مراجع قضایی استان کرمان معرفی شدند

 

لازم به ذکر است، مهدی  بخشی، کار قضایی خود را با عنوان قاضی دادگاه انقلاب شهرستان بافت آغاز کرد و تاکنون در سمت‌های مختلفی از جمله دادیار جانشین دادستان  شهرستان بافت، رئیس دادگاه عمومی ارزوئیه، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان، معاون قضایی رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان، مستشار محاکم تجدیدنظر استان کرمان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه قضایی دادگستری استان کرمان، معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان کرمان و معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان فعالیت داشته است.

دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب سابق کرمان نیز طی حکمی از سوی ریاست قوه قضائیه به سمت، معاون قضایی، برنامه‌ریزی و  فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان منصوب شد.

انتهای پیام/۵۱۱/ن

 




دادستان جدید کرمان منصوب شد

منبع: تسنــیم
? دادستان جدید کرمان منصوب شد