دادستان‌ها با قاطعیت با عوامل و رخدادهای ناامنی برخورد کنند

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان خطاب به دادستان‌های سراسر کرمان گفت: دادستان‌ها به عنوان مدعی العموم وظیفه پیگیری حقوق عامه، اجرای عدالت، تامین امنیت و پیشگیری از وقوع جرائم را بر عهده دارند و بایستی با قاطعیت با عوامل و رخدادهای ناامنی برخورد کنند. حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز، ششم دی ماه در آئین […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان خطاب به دادستان‌های سراسر کرمان گفت: دادستان‌ها به عنوان مدعی العموم وظیفه پیگیری حقوق عامه، اجرای عدالت، تامین امنیت و پیشگیری از وقوع جرائم را بر عهده دارند و بایستی با قاطعیت با عوامل و رخدادهای ناامنی برخورد کنند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز، ششم دی ماه در آئین معارفه دادستان شهرستان انار اظهار کرد: انار جز امن‌ترین شهرهای استان کرمان است و امیدواریم با راه‌اندازی دادستانی در این شهرستان رخدادهای ناامنی به حداقل ممکن برسد.

حمیدی در ادامه تصریح کرد:کشور در آستانه برگزاری یک انتخابات بزرگ و مهم است و حضور پرشور و گسترده مردم در این آزمون مهم می‌نواند تمام نقشه‌های دشمنان و معاندان این نظام را از بین ببرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: آمار بالای مشارکت مردم شهرستان انار در انتخابات، راهپیمایی‌ها و مناسبات مذهبی و ملی همیشه چشمگیر بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: پیرو مطالبات مردم انار و مسئولان شهرستان با رایزنی‌های دادگستری کل استان کرمان و موافقت ریاست قوه قضائیه راه‌اندازی مجدد دادسرای شهرستان انار در دستور کار قرار گرفت و ساختار تشکیلاتی شهرستان مجدداً به دادگستری ارتقا یافت.

حمیدی تصریح کرد:‌ امیدواریم این ارتقاء ساختار تشکیلاتی در دستگاه قضایی انار منتهی به خدمت بهتر به مردم شریف این شهرستان شود و انتظار داریم مسئولان با همکاری و تعامل با دستگاه قضایی نسبت به رفع مشکلات مردم کوشا باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان و مدیران باید دغدغه‌های مردم را ببینند، گفت: بایستی تمام توان و وقت خود را برای حل مشکلات مردم صرف کنیم آنچه که از دستمان برمی‌آید انجام دهیم و به دنبال جلب رضایت مردم باشیم.

وی با اشاره به مشکلات موجود در شهرستان انار اظهار کرد: مسائل و چالش‌هایی در شهرستان انار وجود دارد اما بایستی دستگاه‌های متولی با همکاری یکدیگر در جهت رفع مشکلات شهرستان تلاش کنند و دادگستری استان کرمان آمادگی همکاری را در همه حوزه‌ها دارد.

انتهای پیام




دادستان‌ها با قاطعیت با عوامل و رخدادهای ناامنی برخورد کنند

منبع: ایـسنا
? دادستان‌ها با قاطعیت با عوامل و رخدادهای ناامنی برخورد کنند