دادرسی مالیاتی و بیمه‌ای در سازمانی مستقل انجام خواهد شد

نذیر کرمان/کرمان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دادرسی مالیاتی و بیمه‌ای در سازمانی مستقل بررسی خواهد شد و دیگر این مهم در سازمان تامین اجتماعی و امور مالیاتی انجام نمی‌شود. دکتر محمدرضا پورابراهیمی ۲۰ آبان ماه در پنجمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری درباره وضعیت بازار کار استان کرمان با اشاره به مولفه‌های ارزیابی […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دادرسی مالیاتی و بیمه‌ای در سازمانی مستقل بررسی خواهد شد و دیگر این مهم در سازمان تامین اجتماعی و امور مالیاتی انجام نمی‌شود.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی ۲۰ آبان ماه در پنجمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری درباره وضعیت بازار کار استان کرمان با اشاره به مولفه‌های ارزیابی فضای کسب و کار اظهار کرد: دادرسی مالیاتی و بیمه‌ای در سازمانی مستقل بررسی خواهد شد و دیگر این مهم در سازمان تامین اجتماعی و امور مالیاتی انجام نمی‌شود.

وی بیان کرد: مجموع منابع تسهیلات تبصره ۱۸ و … را مشخص کنید و منابعی که از سال گذشته هنوز جذب نشده به دستگاه‌های که بیشترین جذب داشته‌اند، داده شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به توافق استان با شرکت‌های بزرگ اقتصادی اظهار کرد: مقرر شد که بخشی از گردش مالی شرکت‌ها در حوزه اشتغال بیاید.

وی با اشاره به معطل ماندن برخی پروژه‌ها تصریح کرد: واگذاری زمین برای طرح‌های بزرگ، مهمترین معضل استان کرمان شده است.

به گزارش نذیر کرمان، مجتبی مصباح مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز گفت: هرچند نرخ بیکاری کاهشی است اما در فارغ التحصیلان و بانوان دچار چالش هستیم و در شش ماهه اول امسال حدود ۸۶ درصد اشتغال استان مربوط به افراد دارای مدرک دیپلم و پایین‌تر بوده است.

وی ادامه داد: یکی از علل این است که دفاتر شرکت‌های اقتصادی در تهران است و با انتقال دفاتر این شرکت‌ها مشکل بیکاری بانوان حل خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان درباره سامانه رصد نیز گفت: تا صبح امروز ۳۳ هزار و ۸۵۶ شغل در این سامانه ثبت شده و تا پایان دی ماه صد درصد تعهد اشتغال استان را محقق خواهیم کرد.

انتهای پیام




دادرسی مالیاتی و بیمه‌ای در سازمانی مستقل انجام خواهد شد

منبع: ایـسنا
? دادرسی مالیاتی و بیمه‌ای در سازمانی مستقل انجام خواهد شد