خیرین مدرسه‌ساز پیش‌گامان بی‌ادعای عرصه تعلیم‌وتربیت

فرماندار شهرستان ریگان گفت: خیرین مدرسه‌ساز پیش‌گامان بی‌ادعای عرصه تعلیم‌وتربیت هستند. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان، صبح امروز جلسه مجمع خیرین شهرستان ریگان به ریاست مراد آبیار فرماندار شهرستان و با حضور فرمانده سپاه شهرستان و  اردستانی نماینده مجمع خیرین برگزار شد. مراد آبیار ضمن خیرمقدم و قدردانی از زحمات مجمع خیرین، […]

فرماندار شهرستان ریگان گفت: خیرین مدرسه‌ساز پیش‌گامان بی‌ادعای عرصه تعلیم‌وتربیت هستند.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان، صبح امروز جلسه مجمع خیرین شهرستان ریگان به ریاست مراد آبیار فرماندار شهرستان و با حضور فرمانده سپاه شهرستان و  اردستانی نماینده مجمع خیرین برگزار شد.

مراد آبیار ضمن خیرمقدم و قدردانی از زحمات مجمع خیرین، اظهار کرد: انسان مظهر جلال و جمال خداوند است وکسی که مظهر جلال و جمال است باید دارای ویژگی‌های برجسته‌ای باشد که یکی از این ویژگی‌ها همان احساس است.

فرماندار ریگان بیان کرد: علت ضرورت ساخت مدرسه این است که ساختن جامعه متعالی کمال‌یافته و به‌تبع آن ساختن انسان‌های کامل مرهون تربیت انسان‌های عالم است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و اقدامات خیرخواهانه مجمع خیرین، گفت: شهرستان ریگان دارای دانش‌آموزان بسیار مستعد و علاقه‌مند به درس و تحصیل است.

آبیار تصریح کرد: مدارس باسابقه ساخت طولانی نیازمند کمک و یاری مجمع خیرین مدرسه‌ساز است و مدرسه‌سازی یک تجارت معنوی و ماندگار است.

فرماندار ریگان در ادامه عنوان کرد: خیرین مدرسه‌ساز پیش‌گامان بی‌ادعای عرصه تعلیم‌وتربیت هستند.

وی در پایان بااشاره به آیه ۹۶ سوره نحل مبنی‌بر آنچه نزد شماست نابود خواهد شد و آنچه نزد خداوند است تا ابد باقی خواهد ماند و ذخیره آخرت خواهد شد، گفت: خیرین سرمایه‌های ارزشمند معنوی و اجتماعی هستند.

در ادامه این جلسه عرفان موسی‌پور ضمن قدردانی از خیرین مدرسه‌ساز، اظهار کرد: سپاه پاسداران با کمک خیرین در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور در‌حال ساخت مدارس برای دانش‌آموزان عشایر شهرستان ریگان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان افزود: با تلاش گروه‌های جهادی این ناحیه این مدارس به‌زودی تکمیل و در اختیار دانش‌آموزان عشایر قرار خواهند گرفت.

در پایان اردستانی نماینده مجمع خیران اظهار کرد: امروز کلنگ‌زنی یک واحد مدرسه در شهرستان ریگان انجام شد و تلاش خواهیم کرد این مدرسه را به‌زودی بسازیم تا دانش آموزان ریگانی از آن بهره‌مند شوند.

انتهای خبر/د
 




خیرین مدرسه‌ساز پیش‌گامان بی‌ادعای عرصه تعلیم‌وتربیت

منبع:آرمـان
? خیرین مدرسه‌ساز پیش‌گامان بی‌ادعای عرصه تعلیم‌وتربیت