خیابان جای اعتراض نیست/شعار «زندگی و آزادی» مربوط به اسلام است

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله با بیان اینکه زن جایگاه بالایی دارد و باید جایگاه و قدر خود را بداند اظهار کرد: خیابان جای اعتراض نیست و اگر اهداف دشمنان را نگاه کنیم در خواهیم یافت که هر چند سال یک بار به دنبال توطئه براندازی علیه نظام و ارزش های والای […]

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله با بیان اینکه زن جایگاه بالایی دارد و باید جایگاه و قدر خود را بداند اظهار کرد: خیابان جای اعتراض نیست و اگر اهداف دشمنان را نگاه کنیم در خواهیم یافت که هر چند سال یک بار به دنبال توطئه براندازی علیه نظام و ارزش های والای اسلامی و علیه ایران مقتدر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین علی عربپور در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز با عنوان “رفیق شهیدم” با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دانش آموز و به ویژه شهدای دانش آموز حادثه حضرت شاهچراغ (ع)، به دشمنان نظام و حیله های آن بر علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: باید مواظب و مراقب باشیم که گول حیله دشمن را نخوریم زیرا شیطان همواره در کمین ما بوده و قسم یاد کرده انسان های متقی را منحرف کند

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان در همه حال آگاهانه مسیر خود را انتخاب و در این مسیر حرکت می کنند تصریح کرد: ۴۳ سال از انقلاب اسلامی می گذرد و استکبار جهانی هم در همه حال به دنبال براندازی و تهدید نظام جمهوری اسلامی بوده و شما دختران که مادران آینده این مرز و بوم و طلیعه رمز ظهوری حضرت مهدی هستید، باید حافظ و نگهدار این انقلاب باشید و امید به آینده و انقلاب و نظام داشته باشید

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان انقلاب اسلامی را یک پدیده در عالم بشریت عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی یک پدیده در عالم است و همتایی ندارد و امروز کسانی که شعار «زندگی و آزادی» سر می دهند باید بدانند که شعار زندگی و آزادی مربوط به اسلام است.

عربپور با بیان اینکه بیش از دو میلیون زن شاغل در ادارات در کشور داریم افزود: اگر تاریخ ۴۰ ساله کشور را نگاه کنید می بینید که پیشرفت هایی که در نظام جمهوری اسلامی در بحث آموزش پرورش، دانشگاه، علمی و فناوری، نظامی کشاورزی، موشکی، هسته ای، نانو و تکنولوژی پیشرفته هایی داشتیم سبب شده امروز همه دنیا به حیرت فرو بروند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز دشمن به دنبال ترویج بی حجابی در کشور می باشد اظهار کرد: بی حجابی صدمات زیادی را به خانواده و جامعه وارد می کند. دشمنی که دنبال شعار «زن، زندگی و آزادی» است، زن را به عنوان کالا معرفی می کند و زن را به عنوان زندگی در نظر نمی‌گیرد. شما اگر تاریخ صدر اسلام را نگاه کنید می بینید که همین گروه ها زنان و دختران را زنده به گور می کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی بهترین قوانین و قانون اساسی را دارد اظهار کرد: بحث اقتصادی و مشکلات آن در جامعه مطرح است اما اقتصاد یک اقتصاد کلان و سراسر دنیا گریبانگیر آن شدند؛ اما در بحث امنیت، امنیتی که در کشور و نظام جمهوری اسلامی وجود دارد دنیا را متاثر کرده است.

عربپور با تاکید بر اینکه انقلاب کردیم که فرهنگ ما فرهنگ اسلام و ارزش های اسلامی شود، اذعان کرد: امروز حجاب فقط برای ما مسلمانان، در قرآن نیامده و اگر کمی عمیق تحلیل کنید می بینید که در مرکز رژیم اسرائیل نیز زنان بی حجاب را کمتر مشاهده می کنید چرا که می‌دانند چه عواقبی برای زنان بی حجاب به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان این مطلب که در آمریکا، انگلیس و فرانسه و کشورهای اروپایی که خود را مهد تمدن معرفی می کنند زن مسلمان با حجاب و با چنگ و دندان حجاب خود را نگه می دارد ادامه داد: حجاب و عفاف یک فرهنگ و زیرساخت در جامعه است و اگر فرهنگ آسیب ببیند، ذائقه تغییر پیدا می کند بنابراین زن جایگاه بالایی در جامعه دارد و باید قدر و منزلت آن را بدانیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله به اعتراضات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: اگر اعتراضی داریم ایرادی ندارد اما خیابان جای اعتراض نیست. این راه شیطان است. اگر اهداف دشمنان را نگاه کنیم در خواهیم یافت که هر چند سال یک بار به دنبال توطئه براندازی علیه نظام و ارزش های والای اسلامی و علیه ایران مقتدر هستند.

عربپور در پایان با تاکید بر اینکه ولی فقیه ناجی کشور و جهان اسلام است خاطر نشان کرد: امروز اگر عده ای شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه و دیکتاتور سر می دهند؛ این شعارها برگرفته از شعار وهابیون و عربستان و آمریکا و اسرائیل است پس باید مواظب باشیم این انقلاب و نظام هزینه زیادی پرداخته کرده و بدانیم که دشمنان ما اگر به دنبال اصلاح بودند ابتدا کشورهای خود را سامان دهی می کردند دشمن از اقتدار ولایت فقیه و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی سیلی خورده است و توان دیدن پیشرفت های علمی، فناوری، هسته ای، موشکی و نظامی کشور را ندارد.

انتهای پیام




خیابان جای اعتراض نیست/شعار «زندگی و آزادی» مربوط به اسلام است

منبع: ایـسنا
? خیابان جای اعتراض نیست/شعار «زندگی و آزادی» مربوط به اسلام است