خون شهید سلیمانی استکبار را نابود خواهد کرد/ جوانان کشورهای اسلامی و محور مقاومت در مقابل صهیونیست‌ها ساکت نخواهند ماند

سرلشکر باقری گفت: دشمنان بدانند که خون شهید سلمانی می جوشد و جوانان کشورهای اسلامی و محور مقاومت ساکت نخواهند ماند و نهادی از استکبار را باقی نخواهند گذاشت. به گزارش نذیر کرماناز کرمان، صبح امروز در دومین روز از هفته بسیج سرلشکرمحمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور در گلزار شهدای کرمان به […]

سرلشکر باقری گفت: دشمنان بدانند که خون شهید سلمانی می جوشد و جوانان کشورهای اسلامی و محور مقاومت ساکت نخواهند ماند و نهادی از استکبار را باقی نخواهند گذاشت.

به گزارش نذیر کرماناز کرمان، صبح امروز در دومین روز از هفته بسیج سرلشکرمحمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور در گلزار شهدای کرمان به شهید سلیمانی ادای احترام کرد.

باقری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این روزها روزهایی است که نهالی که شهید سلیمانی و همرزمانش در فلسطین غرس کردند به درخت تناوری مبدل شده است و مقاومت می کند و نهاد صهیونیسم را از بین خواهد برد.

وی افزود: هر سال و هر روز که می گذرد جایگاه این شهید بزرگوار بیشتر می شود و جای خالی او را بیشتر احساس می کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: همه جوانان ما که وارد نیروهای مسلح می شود مانند شهید سلیمانی یک الگو و اسوه ای می بینند که می بایست که می بایست در مسیر آن گام  بردارند و تلاش کنند تا مانند او شوند.

سرلشکر باقری  ادامه داد: شهید سلیمانی نه تنها برای ایران بلکه برای همه آزادیخواهان اسوه و الگویی بزرگ است. 

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطر نشان کرد: دشمنان بدانند که خون شهید سلمانی می جوشد و جوانان کشورهای اسلامی و محور مقاومت ساکت نخواهند ماند و نهادی از استکبار را باقی نخواهند گذاشت.




خون شهید سلیمانی استکبار را نابود خواهد کرد/ جوانان کشورهای اسلامی و محور مقاومت در مقابل صهیونیست‌ها ساکت نخواهند ماند

منبع: خــبرگزاری بســیج
? خون شهید سلیمانی استکبار را نابود خواهد کرد/ جوانان کشورهای اسلامی و محور مقاومت در مقابل صهیونیست‌ها ساکت نخواهند ماند