خون شهیدان توطئه‌های دشمنان را برملا می‌کند

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی یزد گفت: خون شهیدان مسیر اسلام را پویا و توطئه‌های دشمنان را برملا می‌کند. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان حجت‌الاسلام علی‌رضا نجیمی شامگاه امروز در مراسم گرامیداشت شهدای تروریستی گلزار شهدای کرمان و دومین سالگرد ذاکرالحسین مرحوم سیدمحمد روح‌الامینی گفت: مقام شهادت مقامی بس والاست که […]

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی یزد گفت: خون شهیدان مسیر اسلام را پویا و توطئه‌های دشمنان را برملا می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان حجت‌الاسلام علی‌رضا نجیمی شامگاه امروز در مراسم گرامیداشت شهدای تروریستی گلزار شهدای کرمان و دومین سالگرد ذاکرالحسین مرحوم سیدمحمد روح‌الامینی گفت: مقام شهادت مقامی بس والاست که از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است لذا در طول تاریخ همگان برای رسیدن به این جایگاه تلاش کردند.

وی خاطر نشان کرد: وقتی خداوند بخواهد بنده‌ها را مورد تکریم قرار بدهد نعمت شهادت را به آنها هدیه می‌دهد زیرا خون شهید مسیر اسلام را پویا و توطئه‌های دشمنان را برملا می‌کند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی یزد افزود: خداوند دری از درهای بهشت را به شهیدان اختصاص داده‌است لذا مولای متقیان برای رسیدن به مقام شهادت تلاش می‌کند‌.

وی بیان داشت: حیف است که برخی افراد همچون سردار دلها در بستر مرگ از دنیا بروند شهید سلیمانی از وجود خود سردار دلها برای دشمن خطرناک‌تر است.

حجت الاسلام نجیمی افزود: مقام و خیری برتر و بالاتر از شهادت در این دنیا نداریم شهیدانی که دعوت حق را لبیک گفتند و برای دفاع از دین خدا جانشان را فدا کردند از ما توقعات و انتظاراتی دارند.

وی ادامه داد: شرکت در جلسه شهدا باید بر معرفت و بصیرت ما بیفزاید و برای ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) تلاش کنیم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی یزد گفت: امروز مهمترین انتظار شهدا از ما یاری دین خداست در حالی که دشمن جنگ احزاب را راه اندازی کرده تا نام مولای متقیان بر بالای موذنه‌ها نباشد.

وی ابراز کرد: امروز ما باید به ندای نماینده حضرت ولی‌عصر(عج) لبیک بگوییم نقطه پرگار و شمع هدایت برای جوانان و نوجوانان باشیم.

حجت‌الاسلام نجیمی افزود: برای یاری دین خدا باید با تمام وجود و با نصرت حداکثری حرکت کنیم زیرا شهیدان برای یاری دین از تمام هستی خود گذشتند.

وی خاطر نشان کرد: برای یاری دین خدا باید هوای نفس خود را کنار بگذاریم، اخلاص داشته باشیم و هم رنگ خدا شویم، وحدت و همدلی خود را تقویت کنیم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی یزد گفت: برای یاری دین خدا گاهی باید اموال خود را تقدیم کنیم، اهل سخاوت و بخشش باشیم و گاهی برای یاری دین خدا باید آبرو و جان بدهیم، مقاوم باشیم و در مسیر حق استقامت کنیم.

وی بیان کرد: استکبار جهانی در حال دست و پا زدن و نابودی است لذا همواره بدنبال توطئه هست چون آنان از صدور انقلاب وحشت دارند.

حجت‌الاسلام نجیمی افزود: مردم فلسطین و یمن از مردم ایران الگو گرفتند و باتمام وجود در برابر دشمنان ایستادند.

وی تاکید کرد: شهیدان امام‌زادگانی هستند که نور تلولو می‌کنند لذا باید با جهاد تبیین، جهاد فرزندآوری، خدمت‌رسانی و امیدآفرینی دین خدا و انقلاب اسلامی را یاری کنیم.

انتهای خبر/ س، کوهبنانی




خون شهیدان توطئه‌های دشمنان را برملا می‌کند

منبع:آرمـان
? خون شهیدان توطئه‌های دشمنان را برملا می‌کند