خودروی سرقتی کرمان با اقدامات اطلاعاتی پلیس منوجان کشف شد

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی منوجان گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی یک دستگاه خودروی پژو سرقتی از کرمان در یک واحد مسکونی در شهر منوجان کشف شد.  به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ منوچهر نوری در این […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی منوجان گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی یک دستگاه خودروی پژو سرقتی از کرمان در یک واحد مسکونی در شهر منوجان کشف شد. 

به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ منوچهر نوری در این رابطه گفت: ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی که از مدتی قبل در رابطه با اعلام سرقت یک دستگاه پژو ۴۰۵ از شهر کرمان در حال تحقیق و انجام پیجویی های پلیسی بودند بر اساس اقدامات اطلاعاتی و گزارشات مردمی از وجود خودروی مسروقه در منزلی واقع در یکی از محله های شهر منوجان مطلع شدند.

وی اظهار داشت: در ادامه ماموران پلیس بلافاصله پس از دریافت این خبر به آدرس مورد نظر اعزام و ضمن هماهنگی قضایی در بازرسی از این منزل موفق شدند خودروی مسروقه را کشف و دراین رابطه چهار متهم را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی منوجان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضایی گفت: کشف این خودرو در یکی از نقاط شهر منوجان که چهارم آبان از شهر کرمان سرقت شده بود، خرسندی مالک آن و غافلگیری سارقان را به همراه داشت.

چندی قبل نیز فرمانده انتظامی شهرستان کرمان ۱۳ درصد وظایف پیشگیری از سرقت را بر عهده نیروی انتظامی عنوان کرده و گفته بود متاسفانه در راستای عمل به تعهدات سایر دستگاه های اجرایی در بخش پیشگیری از سرقت پیگیری نمی شود در حالی که باید این موضوع به عنوان ترک فعل مورد پیگیری قرار گیرد.

۱۱۷ وظیفه برای ۲۷ سازمان موثر در پیشگیری از سرقت تعریف شده که نقش کمرنگی در این بخش ایفا می کنند.

مسائل مختلفی از جمله تورم، بیکاری، اعتیاد و سایر معضلات اجتماعی در رخداد سرقت دخیل هستند و ۵۵ درصد از پرونده های دادگستری کرمان مربوط به سرقت است.




خودروی سرقتی کرمان با اقدامات اطلاعاتی پلیس منوجان کشف شد

منبع: ایرنـا
? خودروی سرقتی کرمان با اقدامات اطلاعاتی پلیس منوجان کشف شد