خودروهای توقیفی در کرمان تعیین تکلیف می شود

کرمان – دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: در بزرگترین مزایده تاریخ ستاد مبارزه با مواد مخدر، خودروهای توقیفی از سال ۱۳۸۲ تعیین تکلیف می شوند. به گزارش نذیر کرمان، کوروش احمدیوسفی صبح چهارشنبه در مراسم آغاز مزایده خودرویی ستاد مبارزه با موادمخدر با اشاره به اینکه در استان اقدامات بین […]

کرمان – دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: در بزرگترین مزایده تاریخ ستاد مبارزه با مواد مخدر، خودروهای توقیفی از سال ۱۳۸۲ تعیین تکلیف می شوند.

به گزارش نذیر کرمان، کوروش احمدیوسفی صبح چهارشنبه در مراسم آغاز مزایده خودرویی ستاد مبارزه با موادمخدر با اشاره به اینکه در استان اقدامات بین بخشی بین همه واحدها مثال زدنی است، اظهارداشت: طی سال‌های اخیر ۲ مزایده در استان برگزار کردیم که جزو بزرگترین مزایده‌های عمر ستاد مبارزه با مواد مخدر بودند و این اتفاق در نتیجه همراهی بین بخشی و حمایت‌های شبانه روزی دادستان در استان حاصل شده است.

وی ادامه داد: در استان کرمان اقدامات بین‌بخشی واحدها برای مقابله با قاچاق موادمخدر مثال‌زدنی بوده و کشفیات بالا نشان‌دهنده عملکرد مطلوب توسط مجموعه‌های مرتبط است.

احمدیوسفی عنوان کرد: دو مزایده فروش خودرو در کرمان برگزار کردیم که یکی از آنها بزرگترین مزایده در عمر ستاد مبارزه با موادمخدر ریاست جمهوری بوده است.

ابراز داشت: امروز بزرگترین مزایده خودرویی آغاز شد و یک‌هزار و ۳۶۷ خودرو را به معرض فروش گذاشته‌ایم که ۵۹ خودروی سنگین، ۱۳۳ موتورسیلکلت و بقیه خودروهای سبک هستند.

احمدیوسفی اظهار داشت: در این مزایده همچنین ماشین‌هایی که از سال‌های ۸۲ تا ۱۴۰۱ مانده نیز تعیین‌تکلیف می‌شود و به سرانجام می‌رسد.

کد خبر ۵۹۲۱۶۴۵




خودروهای توقیفی در کرمان تعیین تکلیف می شود

منبع: مــهر
? خودروهای توقیفی در کرمان تعیین تکلیف می شود