خواه نخواه کشور درگیر اُمیکرون خواهد شد

فت فتو/کرمان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت:خواه نخواه کشور ما درگیر اُمیکرون خواهد شد. “رحمان جلالی” عصر امروز ۲۷ آذرماه در ستاد مقابله با کرونای استان کرمان با بیان اینکه بیشترین شهرستان های با وضعیت زرد در استان کرمان قرار دارند، تصریح کرد: سه شهرستان بافت، زرند و سیرجان از نارنجی […]

فت فتو/کرمان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت:خواه نخواه کشور ما درگیر اُمیکرون خواهد شد.

“رحمان جلالی” عصر امروز ۲۷ آذرماه در ستاد مقابله با کرونای استان کرمان با بیان اینکه بیشترین شهرستان های با وضعیت زرد در استان کرمان قرار دارند، تصریح کرد: سه شهرستان بافت، زرند و سیرجان از نارنجی به زرد تغییر وضعیت داده اند و اکنون هشت شهرستان استان در وضعیت زرد و مابقی در وضعیت آبی قرار دارند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان بر شکننده بودن وضعیت کرونایی استان تاکید کرد و افزود: برای پایدار وضعیت کنونی واکسیناسیون و طرح شهید سلیمانی همزمان در استان دنبال شود.

وی تاکید کرد: کارمندانی که دو دوز واکسن خود را دریافت نکرده اند باید ۱۵ روز یکبار تست pcr خود را به حوزه اداری ارائه دهند.

جلالی از آغاز فاز دوم مدیریت هوشمند محدودیت های کرونا خبر داد و گفت: از فردا (۲۸ آذرماه) وارد فاز دوم مدیریت هوشمند محدودیت های کرونا که مربوط به ترددهای شهری است آغاز می شود.

وی با اشاره به کمپین و تجمعات دانشجویان مبنی بر غیرحضوری بودن امتحانات دانشگاه ها اظهار کرد: حضوری یا غیرحضوری بودن آزمون های دانشگاه ها زیر نظر وزارت علوم به اختیار خود دانشگاه ها گذاشته شده و آزمون دانشگاه علوم پزشکی حضوری برگزار می شود.

انتهای پیام 




خواه نخواه کشور درگیر اُمیکرون خواهد شد

منبع:ایـسنا
? خواه نخواه کشور درگیر اُمیکرون خواهد شد